×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
اعلام اسامی ۸ گزینه اصلاح‌طلبان برای استانداری کرمان

namad vezarat keshvar ostandariبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،بهرام‌پور همچنین با اعلام اسامی کاندیداهای شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان استان کرمان برای تصدی استانداری کرمان گفت: شورا بعد از جلسه های متمادی برای اینکه دست دولت باز باشد، گزینه‌هایی را معرفی کرد که گزینه‌ها متجاوز از ۱۰، ۱۲ نفر بود و در نهایت هشت گزینه را معرفی کردیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد گزینه‌هایی که معرفی می‌کنیم، تاکید بر روی فرد خاصی نداریم تا دست دولت باز باشد، افزود: کریمی استاندار سابق کرمان، ابوسعیدی رئیس ستاد روحانی، مصطفوی رئیس سابق دانشگاه باهنر و همایی دارای سوابق مدیریتی در تشکیلات نظامی، امنیتی و انتظامی از جمله گزینه‌های ما برای استانداری کرمان هستند.

این فعال سیاسی همچنین فرشاد معاون سیاسی امنیتی استاندار سابق، بختیاری نماینده سابق مجلس و میرزایی استاد دانشگاه را از دیگر گزینه‌های شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان استان کرمان برای استانداری کرمان خواند و افزود: سردار بنی‌اسدی از نیروهای سپاه که چند سال کارنامه مدیریتی در صنعت بر عهده دارد هم از گزینه‌های ما بود که وی این پیشنهاد را قبول نکرد.

بهرام‌پور تصریح کرد: انتخاب این اسامی برای استانداری کرمان برمی‌گردد به سوابق کاری افراد که می‌توانید این سوابق را از خودشان بپرسید.

وی خطاب به نمایندگان در مورد انتخاب گزینه‌هایی برای استانداری کرمان ابراز داشت: شما به عنوان نماینده نباید این کار را انجام دهید، ما که لیست می‌دهیم، می‌گوییم ما جریان سیاسی هستیم و جریان اصولگرا هم لیست خود را ارائه دهند.

بهرام‌پور ابراز داشت: نمایندگان، نماینده مردم در مجلس هستند و باید نظارت کنند، حالا نماینده‌ای که استاندار پیشنهاد کرده، آیا می‌تواند بر کار وی نظارت کند.

وی اذعان داشت: اینکه افراطی‌ها اکنون شعار اعتدال‌گرایی می‌دهند، خوب است، اما باید در عمل صادق باشند و دوگانه عمل نکنند.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان استان کرمان افزود: بعضی‌ها از یک طرف شعار اعتدال می‌دهند، اما افراط خود را در همین ایام نشان داده‌اند.

بهرام‌پور با اشاره به اینکه گزارش ۱۰۰ روزه دولت روحانی در چند روز آینده ارائه می‌شود، ابراز داشت: بحث اصلی بحث مذاکرات هسته‌ای است و نمی‌خواهند، کشور تحت تاثیر این مسائل قرار گیرد.

این فعال سیاسی اذعان داشت: این آثار در بسیاری جاها مشهود است که بعضی از نمایندگان در انتخاب استاندار کرمان به دنبال منافع شخصی بوده‌اند و آنها باید بدانند که در انتخابات مجلس پیش‌رو مردم به افراد افراطی رأی نمی‌دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.