×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افتتاح دبیرستان نمونه امام صادق (ع) در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” طی مراسمی دبیرستان پسرانه نمونه امام صادق (ع) سیرجان به بهره‌برداری رسید و ۲۱۴ دانش‌آموز این مدرسه از کلاس درس مقاوم و مناسب برخوردار شدند.

غلامرضا رجایی مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این واحد آموزشی با هزینه ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و نوسازی مدارس استان و با مساحت ۵ هزار، زیربنای ۲ هزار متر مربع، حصار‌کشی ۳۵۰ متر مربع و ۱۴ کلاس درس به اتمام رسیده است.

وی از ساخت ۱۶ واحد آموزشی ‌با ظرفیت ۶۷ کلاس درس در شهرستان سیرجان خبر داد و افزود‌: این واحدهای آموزشی تا دهه فجر امسال و آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسند.

رجایی از عملیات اجرایی و در حال ساخت‌ ۲۹۲ واحد آموزشی دیگر در سطح استان هم خبر داد و گفت‌: این واحدهای آموزشی در طرح‌های تخریب و بازسازی و ساخت خیران استانی دارای یک هزار و ۳۳۰ کلاس درس هستند که پیشرفت کاری ۵ تا ۵۰ درصد را داشته‌اند و برای اتمام آنها ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است که در صورت تامین اعتبار تا سال آینده به مرحله تحویل می‌رسند.

رجایی اعتبار تخصیصی به سیستم گرمایشی مدارس استان کرمان را رضایت‌بخش دانست و گفت: با این اعتبار مشکلات نصب سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان را نخواهیم داشت.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز برون رفت از مشکلات را نتیجه همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود‌: آموزش و پرورش زیربنای همه برنامه‌ها و تولیدات پیشرفت کشور است و نباید از طرح‌های آموزش و پرورش نتیجه‌گیری فوری بخواهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.