×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افتتاح مرکز سی تی اسکن در بیمارستان غرضی سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان غرضی سیرجان با حضور مدیرکل پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی و فرماندار سیرجان افتتاح شد.

مهدی ابنا رئیس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان هزینه این دستگاه ۱۶ اسلایس پیشرفته را ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تعداد تخت فعال این بیمارستان ۱۳۸ تخت است و در سال ۹۳، حدود ۱۳ هزار و ۲۶۵ بیمار بستری و ۲۷۰ هزار بیمار سرپایی در بیمارستان غرضی داشتیم.

مکی‌آبادی نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت شهرستان سیرجان و استقبال شهرستان‌های اطراف از این بیمارستان، تعداد افرادی که از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند را ۲۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی گفت: هزینه واریز شده  بیمه‌شدگان ۱۰۰ میلیارد ریال است و این میزان در سال‌های آینده با توجه به توسعه شهرستان افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار ویژه سیرجان همچنین خواستار بررسی تجهیزات، بیمه و تعداد پزشکان متخصص این بیمارستان شد.

مدیرکل پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی هم تعداد بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی را ۴۰ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: این سازمان ۷۶ بیمارستان، ۳۰۰ مرکز درمانی سرپایی و کلینیک در کشور دارد.

عباس حاتمی وضعیت استان کرمان را خوب اعلام کرد و افزود: تا فروردین ۹۵ کارهای ام‌آرآی بیمارستان تامین اجتماعی در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: بیمارستان غرضی سیرجان یکی از بیمارستان‌های شاخص در زمینه بهبود کیفیت و سیستم استاندارد است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.