×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
امام جمعه سابق بلورد تودیع و امام جمعه جدید معارفه شد

به گزارش سیرجان خبر؛ صبح امروز همزمان با برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان با حضور حجت الاسلام حسنی سعدی ریاست شورای ائمه جمعه کرمان مراسم تودیع معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین منصفی امام جمعه سابق بلورد و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین ایرامنش امام جمعه جدید در مسجد جامع و بیت العباس برگزار شد.

امام‌ جمعه جدید بخش بلورد سیرجان نیز اظهار داشت: ملت ما با روحیه و عمل انقلابی و استکبارستیزی موفق شده جبهه مقاومت را در برابر نفوذ استکبار و عوامل منطقه‌ای تشکیل دهد و این اقتدار و پیشرفت‌ها موجب نگرانی استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایرانمنش گفت: در مبارزه با استکبار باید توجه داشته باشیم که مبارزه اسلام یعنی جبهه حق با نظام استکباری است و امروزه آمریکا، صهیونیست‌ها و ایادی آن‌ها در رأس این نظام استکباری قرار دارند که باید بدانند شکست خورده جبهه مردمی و مقاومت هستند.

امام‌جمعه بخش بلورد سیرجان با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی، هیمنه آمریکا را در جهان شکست گفت: انقلاب ما یک مستبد را در جهان خار و ذلیل کرد.

خطیب جمعه بلورد به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: پدافند غیرعامل کمربند امنیتی برای کشور است که نیاز به حمایت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دارد و پدافند غیرعامل باید به صورت فرهنگ در جامعه، همگانی شود.

وی همکاری و همراهی با مردم در رفع مشکلات آنان را اولویت کاری خود عنوان کرد و گفت: باید برای مردم کار انجام شود تا از آن.ها انتظار همکاری و همراهی داشته باشیم، ملاک اصلی در سنجش اعمال انسان‌ها، رضای خداوند متعال و رضایت مردم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.