×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
انتقاد فرکی از مدیران هواپیمایی ایران ایر/ اظهار نظر عجیب سر مربی گل گهر

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” فرکی سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از شکست سنگین مقابل گل گهر گفت: جام حذفی یک شرایط متفاوت داره آن هم این است اگر شکیت بخوری جایی برای جبران وجود ندارد این بازی برای من قابل پیش بینی بود زیرا حریف قابلیت های بالایی دارد.

وی بیان کرد: تیم سپاهان یک تیم خسته بود وبازیکنان به علت اینکه هواپیما تاخیر داشت به موقع استراحت نکردن من برای مسئولان شکت هواپیمایی ایران ایر متاسفم ما قرار بود ساعت ۶صبح حرکت کنیم اما به دلیل نقص فنی ساعت ۵عصر حرکت کردیم.

سرمربی سپاهان اصفهان اظهار داشت: یکی از مشکلات ما وقت شروع بازی بود که استراحت را از بازیکنان ما گرفت اگر تجهیزات ورزشگاه مناسب بود می توانستیم بازی را چند ساعت دیر تر شروع کنیم وفرصت کافی برای استراحت بازیکنان فراهم می شد.

فرکی ابراز داشت: ما در این بازی به خودمان باختیم وبعد به حریف ودر هر بازی هم باخت وجود دارد وهم شکست وما مجبوریم که این نتیجه را قبول کنیم.

وی ادامه داد: ما در ابتدای بازی حریف را دست کم گرفتیم اما در دقایق پایانی به طور جدی بازی کردیم.

فرکی در جواب به سوال خبرنگار ایسنا در رابطه با معافیت خلیل زاده گفت: معافیت شجاع خلیل زاده به ما ربطی نداره و مرجع قانونی برای این امر نظام وظیفه است اما به دلیل اینکه ما یک عنصر کلیدی را از دست ندهیم به او کمک خواهیم کرد.

قاسم شهبا سر مربی گل گهر با ابراز خرسندی از این پیروزی گفت: ما دو بازی خود را در دسته اول باختیم تا این بازی را نبازیم .

وی در اظهار نظر عجیبی گفت: در صورتی که در بازی مرحله یک هشتم جام حذفی با نفت مسجدسلیمان طبق قرعه گل گهر سیرجان میهمان باشد به احتمال فراوان از ادامه حضور از جام حذفی کناره‌‌گیری خواهد کرد.

شهبا افزود: دلیل این مسئله این است که گل‌گهر در لیگ دسته اول هنوز بردی به دست نیاورده و بقا در لیگ یک مهم‌تر از حضور در جام حذفی است. البته کنار کشیدن از جام حذفی را با مشورت مدیران باشگاه انجام خواهد داد..

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.