×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
این مسخره بازی را تمام کنید

obama amricaبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،اوباما در نطق رادیو تلویزیونی هفتگی خود خطاب به نمایندگان جمهوری خواه گفت:‌ بروید و رأی بدهید. این مسخره بازی را تمام کنید. همین الان به تعطیلی دولت پایان دهید.

بحران بودجه ای که از روز سه شنبه بخش از خدمات دولت فدرال را فلج کرده است، روز شنبه در حالی وارد پنجمین روز شد که راه حلی برای آن متصور نیست.
اوباما اعلام کرد مجلس سنا لایجه بودجه را تصویب کرده و « کافی است نمایندگان جمهوری خواه و دموکرات در مجلس نمایندگان نیز این کار را انجام دهند تا بن بست بودجه ای پایان یابد .»
رئیس جمهور آمریکا افزود: « اما جناح راست حزب جمهوری خواه اجازه نمی دهد جان بینر، رئیس مجلس نمایندگان این قانون را به رای بگذارد .»
اوباما تاکید کرد « در ازای از سر گیری فعالیت دولت باج نخواهم داد. من بدون تردید درباره افزایش سقف بدهی ها نیز باج نمی دهم .»
نمایندگان جمهوری خواه تهدید کردند مسئله بودجه را با افزایش سطح بدهی مرتبط می کنند که از جمله اختیارات کنگره است. آمریکا قرار است سقف بدهی های خود را که اکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار است تا ۱۷ اکتبر افزایش دهد.کنگره قرار است افزایش سقف بدهی ها را تصویب کند تا از بن بست دیگر که پیامدهای فاجعه باری خواهد داشت، جلوگیری شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.