×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اگر موضع گیری امام جمعه بافت نبود برای محکوم فتنه فرش قرمز پهن می کردند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از ”آرمان کرمان”،فتنه ۸۸ تلخ ترین اقدام علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با طراحی از خارج از مرزها توسط پیاده نظام های خود فروخته در داخل هدایت شد و هنوز بعد از گذشت چندین سال تبعات و هزینه های آن را می پردازیم.

در این فتنه عنصرهای خائنی نقش داشتند که عده ای با توجه به انزجار نظام و مردم ممنوع الفعالیت شدند تا شاید از خیانت خود توبه کنند اما برخی از این عناصر هنوز هم در جامعه عرض اندام می کننند و زالو وار با انواع خیانتهای سیاسی و اقتصادی خون مردم را می مکند یکی از این افراد سید حسین مرعشی است که نقش او در فتنه ۸۸ و فسادهای اقتصادی او بر کسی پوشیده نیست و به عنوان یک فرد معلوم الحال مورد انزجار مردم خصوصا مردم استان کرمان است.

حضور او در سخنرانیها و اظهارت شاذ او، موضع گیریهایی از سوی مردم و مسئولین ولایتمدار استان در پی داشت از جمله امام جمعه بافت که چندین بار چه در خطبه های نماز جمعه و چه در جلساتی نسبت به عواقب حضور وی هشدار داد و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خط قرمز بودن فتنه از مسئولین خواست که به جای مجوز سخنرانی دادن به یک فتنه گر از وی تبری جویند.

اما ظاهرا این موضع گیری ها به مزاج این عنصر فتنه خوش نیامده که اخیرا در نامه ای به معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نه تنها به موضع گیریهای امام جمعه بافت اعتراض کرده بلکه گستاخانه سخنرانیها و مصاحبه های خود را هم توجیه می کند.

این نامه موجب واکنشها و صدور بیانیه در بین مردم و مسئولین ولایتمدار بافت شد

علیرضا کاشانی یکی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و رئیس سابق دانشکده مدیریت بافت در گفتگو با اقطاع در خصوص فعالیت این عنصر فتنه اظهار داشت: اگر یادتان باشد زمان معرفی استاندار محترم ایشان بخشی از وقت و ساعت کار خود را به اقای مرعشی واگذار کردند، اقای مرعشی نفر اصلی اصلاح طلبان استان است، شاید ظاهرا در این سمت دیده نشود ولی در تمام تصمیمات استان حرف اول و اخر را مرعشی میزند.

وی ادامه داد: تمام نیروهای استانداری بدون استثنا طیفی هستند که زمان مرعشی در استانداری بودند استانداری ۱۰ درصد تغییر کرد ۹۰ درصد افراد زمان مرعشی هستند به همین دلیل اکنون هم راه مرعشی را ادامه می دهند.

این رزمنده دفاع مقدس در رابطه با موضع گیریهای امام جمعه بافت در خصوص مرعشی تصریح کرد: امام جمعه وظیفه دارد موضع گیری کند و ما هم باید از موضعی که در اعتراض به فتنه گران گرفته می شود دفاع کنیم حالا چه از زبان امام جمعه باشد چه شخص دیگر .

وی خاطر نشان کرد: همه اهانتی که مرعشی در جلسه موسوی لاری به جانباز دفاع مقدس کردند به خاطر دارند . اینکه هیچ کسی پیگیر دفاع از حق وی نشد به همین دلیل وجود امام جمعه بافت مغتنم است و علی رغم تذکراتی که به ایشان دادند ایشان گفتند من تا وقتی ک تشخیص دهم حرف و موضع مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) چیست دفاع و موضع گیری می کنم.

کرامت ایوبی عضو شورای حل اختلاف شهرستان بافت نیز در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سرکرده اصلی اینها که آقای خاتمی است ممنوع تصویر و ممنوع السخنرانی شده امثال مرعشی دیگر جای خود را دارد، مرعشی با توجه به نقشی که در جریان فتنه ۸۸ و فسادهای مالی داشتند محکوم شده اند.

وی افزود: وی یکی از طراحان فتنه در کشور می باشد که مقام معظم رهبری در همین رابطه هشدار دادند که حواستان باشد اینهایی که از در رانده شده اند از پنجره داخل نشوند. بلاخره مردم و نظام در این فقته۸۸ اسیب زیادی دیدند و هنوز هم نظام هزینه آن را می پردازد.

ایوبی یاداور شد: این فتنه گران به هیچ وجه نمی توانند خود را از فتنه تطهیر کنند جالب این است اینها تاکنون حتی توبه هم نکردند نه از گذشته خود تبری جسته اند و نه از مردم عذرخواهی کردند و از طرفی انتظار دارند که تریبون در اختیارشان باشد و در جمع گروههای مدنی سخنرانی کنند ، اما قطعا جریان ولایتمدار اجازه نمی دهند مگر اینکه همانطور که مسئولین نظام امر فرمودند از گذشته خود تبری بجویند و فتنه را محکوم کنند.

وی با اشاره به وضعیت شهرستان بافت در زمان استانداری آقای مرعشی بیان داشت: بافت شرایط خاص خود را دارد که ممکن است در شهرهای دیگر این شرایط حاکم نباشد . همان زمانی که فتنه ۸۸ هنوز رخ نداده بود اینها نسبت به شهرستان بافت برخورد گزینشی داشتند و این شهر را از بقیه شهرهای استان عقب نگه داشتند به همین دلیل از طرف مردم بافت مورد تنفر قرار گرفتند چه برسد به الان که فتنه گر هستند، قطعا مردم بافت به اینها اجازه نمی دهند در تحت هر عنوانی به بافت بیانید و عرض اندام کنند.

ایوبی در خصوص موضع گیریهای امام جمعه بافت در قبال فتنه گری های مرعشی گفت: امام جمعه به عنوان روحانی شناخت بهتر و دقیق تری نسبت به این عنصر دارد، قطعا برای این موضع گیریهایش دلیل دارد، هیچ وقت یک امام جمعه بی دلیل موضع نمی گیرد

وی متذکر شد: شاید اگر مواضع امام جمعه بافت نبود مرعشی به بافت می آمد و فرش قرمز برایش پهن می کردند، البته شاید در اینده این کار را انجام دهند، این نامه نگاریها شاید مقدمه ای برای انجام همین کارها باشد.

آیت الله امینی یکی از فعالین سیاسی- فرهنگی شهرستان بافت نیز در این خصوص بیان داشت: موضع امام جمعه بافت موضع به جایی بوده چرا که این فتنه گران رویشان زیاد است علی رغم فتنه گری طلبکار هم هستند. باید از خود مرعشی بپرسید که دلیل این پررویی شما چیست؟

وی افزود:  هر کسی باید وظیفه اش را در این رابطه خوب انجام دهد، امام جمعه هم وظیفه اش روشنگری است که وظیفه اش را خوب انجام می دهد و موضع گیری منطقی در مقابل فتنه گران دارد.

وی متذکر شد: متاسفانه رودربایستی های حزبی و گروهی باعث شده برخی مسئولین به وظیفه خود در قبال این فتنه گران عمل نکنند.

همچنین کانون مداحان و بسیج مداحان بیانیه مشترکی در دفاع از موضع گیریهای ضد فتنه امام جمعه بافت صادر کردند.

بیانیه جامعه مداحان و بسیج مداحان شهرستان بافت در دفاع از موضعگیریهای ضد فتنه امام جمعه بافت

بسم الله الرحمن الرحیم

با نیم نگاهی به تاریخ پر از حوادث اسلام و بی بصیرتی خواص و نهایتا تنها گذاشتن گل سر سبد خاندان پیغمبر (ص) و به وجود آمدن حادثه جانسوز کربلا تماما نشان دهنده عدم ولایتمداری نسبت به امام زمانشان دارد

فتنه آمریکایی- صهیونییستی سال ۸۸ که با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی و هدایت عناصر ضد انقلاب و فتنه گرانی که پیاده نظام اسرائیل بودند رقم خورد، در رأس این حرکت ضد انقلابی خواصی بودند که امام و مقتندایشان را تنها گذاشتند و به فرمان نائب امام زمان(عج) توجه نکردند و حادثه ای که می رفت تا فاجعه شود را رقم زدند. سران فتنه ظلم بزرگی به مردم انقلاب و آرمانهای امام(ره) و شهیدان کردند

امروز ما جامعه مداحان شهرستان بافت و کانون بسیج مداحان ضمن تقدیر از امام جمعه انقلابی، هوشیار و ولایتمدار شهرستان بافت حجت الاسلام مهدی زاده که در راستای دفاع از حریم ولایت در عمل نشان دادند که جان خود را در طبق اخلاص قرارمی دهد و این هوشیاری و شجاعت ایشان باعث ناامیدی دشمنان و فتنه گران و روحیه بخشیدن به جامعه ولایی و بسیجی است ما از مواضع ایشان تمام قد دفاع می کنیم قطعا دعای خیر شهدا ، بسیجیان و خانواده شهدا بدرقه راه ایشان خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.