×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” سیزدهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ از روز سه شنبه (ساعت ۷:۴۰ به وقت ایران) با یک دیدار حساس در شهر هاماماتسو آغاز خواهد شد تا بار دیگر تنور والیبال در سراسر جهان داغ شود. در نخستین بازی این دوره از مسابقات تیم های ملی والیبال ایران و آرژانتین برابر هم صف آرایی خواهند کرد؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازیکنان ایران در حالی با هدایت اسلوبودان کواچ مقابل سرمربی سابق خود قرار می گیرند که بدون شک با تمام موانعی که ژاپنی ها سر راه آنها قرار داده اند انگیزه زیادی دارند. آرژانتینی ها با هدایت پیرمردی نام آشنا برای والیبال ایران و جهان یعنی خولیو ولاسکو به ژاپن آمده اند تا شاید بتوانند در رقابت با بزرگان دنیا حریف برای گفتن داشته باشند.

این نبرد برای هر دو تیم جدالی فراتر از جام جهانی است؛ بدون شک ولاسکو در شرایطی مقابل ایران قرار می گیرد که ضمن فکر کردن به پیروزی برابر ایران به دنبال اثبات خودش هم هست، اما شاگردان بوبان هم در این مدت دست از تلاش برنداشتند و برنامه های آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته اند تا این بار در جام جهانی والیبال با جنگندگی همیشگی خود و بدون توجه به نام حریفان و سرمربیان آنها مقابل تمام تیم ها به پیروزی رسیده و با کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ دست به کاری تاریخی بزنند و بار دیگر شادی را به مردم ایران هدیه کنند.

بازیکنان ایران در آخرین جدال خود با آبی و سفید پوشان آمریکا جنوبی موفق شدند در دیداری کم نقص این تیم را با هدایت ولاسکو شکست دهند و حالا بازهم انگیزه های زیادی دارند تا به همه نشان دهند که کسب آن پیروزی اصلاً با چاشنی شانس همراه نبود، اما نباید این موضوع را هم فراموش کرد که ولاسکو، پیرمردی باهوش است که شناخت خوبی از نوع بازی بازیکنان ایران دارد.

غیر از بازیکنان جدال مربیان دو تیم هم می تواند در این مسابقه جذاب باشد. بوبان زمانی که هدایت ایران را برعهده گرفت بارها اعلام کرد که “دوران ولاسکو تمام شده است و حالا من می توانم بهتر از وی نتیجه بگیرم” حالا باید منتظر ماند و دید که این جدال که فراتر از جام جهانی است چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

منبع : خبرگزاری فارس

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.