×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
“بانک تجارت” در اولویت لغو تحریم‌ها قرار گرفت

bank tejaratبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،محمدرضا فلاح در جمع تعدادی از روسای شعب این بانک با اشاره به توفیقات اخیر بانک در بازارهای پول و سرمایه، افزود: روند لغو تحریم‌های بانک تجارت آغاز شده و طی ۱٫۵ سال گذشته نیز شعبه بانک تجارت در پاریس با وجود محدودیت‌ها، توانست نقش مهمی در فعالیت‌های ارزی بانک داشته باشد.

مدیرعامل بانک تجارت افزود: شعبه این بانک در پاریس در این ایام توانسته بخش‌های زیادی از تعهدات ال سی خود را عملی کند و با توجه به تاکید نماینده فرانسوی این شعبه مبنی بر سرمایه قابل توجه شعبه و ارتقای نرم افزار‌ها، می‌تواند اولین نقطه تماس بین المللی بانک برای لغو تحریم‌ها‌، افزایش فعالیت‌ها و نقل و انتقال‌ها در سطوح بسیار بالاتر باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، وی افزود: لغو تحریم بانک تجارت در دستور کار اتحادیه اروپا قرار دارد و بر اساس آخرین اخبار شعب پاریس و دوشنبه بانک تجارت در اولویت لغو تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

فلاح در پایان گفت: به زودی شاهد رونق بیشتر کسب و کار بانک تجارت در تمامی ابعاد خواهیم بود. بستر موفقیت و اوج گیری بانک فراهم شده و باید با تکریم مشتریان این روند را تسریع بخشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.