×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بدرقه نه، مردم به استقبال شهدا رفتند/ رنگ شهدا سرخ است، بی رنگشان نکنید

به گزارش “سیرجان خبر”،به نقل از  دانا روز گذشته مردم شهر تهران استقبالی عظیم و تاریخی از ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس داشتند و نشان دادند که همچنان پای آرمان های انقلاب، امام و شهدا ایستاده اند.

حضور گسترده مردم از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد بدون شک بدون مضمون نبود. همانگونه که زمان بازگشت شهدای غواص هم بی حکمت نیست. مردم آمده بودند تا نشان دهند همچنان در برابر ستمگران و زورگوریان جهانی ایستادگی و مقاومت دارند و همانگونه که شهدای غواص دستشان بسته شد اما سر خم نکردند، مردم ایران نیز در بدترین تحریم ها نیز در برابر تحریم ها سر خم نخواهند کرد.

و این همان درسی است که ملت ایران از ماجرای کربلا و عاشورا گرفت. درسی که سرمشق آن ایستادگی و عزت طلبی بود. ملت ایران نشان داد که پای شعار هیهات من الذله ایستاده است و جان می دهد اما ذلت نمی پذیرد.

آرمانخواهی مردم در شعارهایشان هم مشخص بود. ملت نه تنها آمده بودند تا از شهدای انقلاب اسلامی

شما برای بدرقه رفتید، ما برای استقبال!

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد که بارها و بارها بر مواضع عجیبش تاکید کرده است، این بار نیز چشم دیدن جمعیت عظیمی که برای تشییع شهدا آمده بودند را نداشت و این مراسم را فقط به عنوان بدرقه شهدا و خداحافظی با آنها یاد کرد.

تیتر روزنامه آفتاب یزد برای مراسم تشییع شهدا

این در شرایطی است که مردم تهران نه تنها برای بدرقه شهدا نیامده بودند، بلکه به استقبال ۲۷۵ شهید دفاع مقدس رفتند. آفتاب یزد در شرایطی با تیتر “خداحافظ” از شهدا یاد کرد که حضور تاریخی مردم سلامی دوباره به آرمان های انقلاب بود.

البته به کار بردن تیتر و عنوانی اینچنین از سوی روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد نشان می دهد که دست اندرکاران این مجموعه آشنایی چندانی با آیات و روایات نیز ندارند. چراکه اگر اندکی آشنایی به شهدا و نظر قرآن مجید در خصوص شهدا داشتند، به حکم آیه “ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”، به جای خداحافظی با شهدایی که قرآن آنها را زنده های جاوید می داند، به این عزیزان سلام می کرد.

رنگ شهدا سرخ است، بی رنگشان نکنید

روزنامه اصلاح طلب ابتکار نیز در صفحه اول خود با تیتر “شهدا بی رنگ بودند، رنگی شان نکنید” به استقبال از مراسم تشییع شهدای غواص رفت.

تصویر استقبال روزنامه ابتکار از مراسم تشییع شهدا

این روزنامه اصلاح طلب نیز در شرایطی بر بی رنگی شهدا تاکید می کند که اتفاقا رنگ سرخ خون شهیدان خود گواه هدف والای آنهاست و حرف های بسیاری در آن نهفته است.

ابتکار در شرایطی قصد داشته که مراسم استقبال مردم تهران از شهدا را به یک مراسم معمولی تبدیل کند، که حضور گسترده مردم از یک سو و زمان بازگشت این شهدا از سوی دیگر، حکمت و مضامین فراوانی با خود همراه دارد.

در این بین در پاسخ به تیتر روزنامه ابتکار نیز باید گفت که همین شهدایی که این روزنامه آنها را بی رنگ می داند، برای حفظ و حراست از نظام و انقلاب پا به میدان نبرد گذاشتند و در خون خود غلطیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.