×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
برتری بارسلونا، چلسی، آرسنال، دورتموند و اتلتیکو مقابل حریفان خود

lig ghahremanan oropaبه گزارش“سیرجان خبر” هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با پیگیری ۸ تیم در ۴ گروه امشب برگزار شد.

گروه F
 ناپولی  صفر  – آرسنال  ۲

تقابل دو تیم مدعی در یکی از مهمترین رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناپولی تیم صدر جدول لیگ سری A ایتالیا با مربی اسپانیایی خود رافائل بنیتس که پیش از این در لیگ پریمیر حضور داشته است و تجربۀ سرمربیگری در تیم لیورپول و چلسی را در کارنامۀ خود داشته است به جدال آرسنالی رفت که هم اکنون در میان ۶ مدعی لیگ پریمیر عنوان نخست را دراختیار دارد و توانسته علی رغم آغاز بدی که داشته در ۴ بازی متوالی به عنوان تیم برنده زمین را ترک کند، این تیم که در فصل گذشته شرایط خوبی نداشت هم اکنون با خرید بازیکن ۲۴ سالۀ آلمانی رئال مادرید مسعود اوزیل جان تازه ای گرفته و به جز پیروزی به چیز دیگری نمی اندیشد، علاوه بر این، هیگوائین و اوزیل دو هم تیمی فصل گذشته رئال مادرید که فصل پیش در کنار هم و در میان کهکشانی ها بازی می کردند در این فصل اسپانیا را ترک کرده و راهی ایتالیا و انگلیس شدند و در این دیدار در قالب دو تیم ناپولی و آرسنال اولین تقابل خود را با هم تجربه کردند.

در نهایت تیم فوتبال آرسنال توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم ناپولی را شکست دهد.

بورسیا دورتموند  ۳ –  مارسی  صفر

نایب قهرمانی دورۀ قبل رقابت های جام قهرمانان به مصاف بندرنشینان مارسی رفت، دورتموندی ها که با برتری ۵ بر صفر این هفته بوندسلیگا مقابل فرایبورگ از انگیزۀ بالایی برخوردارند، و در تلاش هستند مقابل مارسی که در دیدار نخست، بازی را به آرسنال واگذار کرده است به پیروزی برسند.

تیم فوتبال بورسیا دورتموند توانست با سه گل مارسی را از پیش رو بردارد.

گروه E
استوا بخارست  صفر – چلسی  ۴
ژوزه مورینیو سر مربی آبی پوشان لندنی در حالی شاگرادانش را روانۀ رومانی کرد که هفته اول این بازیها را مقابل بازل واگذار کرده بود و هم اکنون پس از تساوی در داربی به چیزی به غیر از پیروزی نمی اندیشد. حضور ماتا در این دیدار که پس از کش و قوس های فراوان با مورینیو مقابل تاتنهام ظاهر شد و توانست زمینه به ثمر رساندن یک گل را فراهم کند از نکات قابل توجه این دیدار است.

در پایان این دیدار تیم چلسی توانست با قدرت تمام تیم استوا بخارست را شکست دهد به طوری که چلسی موفق شد ۴ گل  وارد دروازه استوا بخارست کند.

بازل   صفر – شالکه   یک

در دیگر دیدار گروه “E” بازلی ها که هفته پیش ۳ امتیاز بازی را در برابر تیم مدعی چلسی گرفته اند، در این هفته در خانه شالکه به دیدار این تیم رفت شاکله ۰۴ در این هفته بوندسلیگا مقابل هوفنهایم به تساوی دست یافته، سعی دارد در این بازی در خانه یک پیروزی بدست آورد.

دراکسلر توانست تک گل این بازی را برای شالکه به دست آورد.

گروه G
پورتو  یک  – اتلتیکو مادرید  ۲
در گروه G تیم دوم شهر مادرید به دیدار پورتو پرتغال رفت، اتلتیکو مادرید که در هفته هفتم لیگا موفق شد تیم پرستاره و مدعی رئال مادرید را شکست دهد و در بازی قبل در لیگ قهرمانان نیز به پیروزی رسیده است،‌ هم اکنون خواهان اضافه کردن پیروزی دیگر است تا بتواند به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کند. پورتو نیز در وضعیتی مشابه اندیشه صدرنشینی را در سر می پروراند.

زنیت  صفر  – آستریاوین   صفر
زنیت و آستریا وین که هفته قبل به شکست بسنده کردند، این هفته قصد داشتند هر کدام با پیروزی کورسوی امیدی را برای صعود در دل خود روشن کنند.

این بازی با تساوی صفر بر صفر بین تیم های زنیت و آستریاوین به پایان رسید.

گروه H

سلتیک  صفر  – بارسلونا   یک
در گروه H بازی های لیگ قهرمانان بارسلونا به مصاف سلتیکی رفت که دوره پیش لیگ قهرمانان یک بار طعم شکست را از این تیم چشیده است و حال سعی دارد در غیاب بهترین گلزن تیمش لیونل مسی و بازیکنان بزرگی مانند پویول، آلبا و ماسکرانو شکست دوره پیش را جبران کند و جایگاه خود را پس از شکست سنگین آژاکس به عنوان تیم مدعی و صدرنشین تثبیت کند.

تیم فوتبال بارسلونا توانست با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال سلتیک را شکست دهد.

آژاکس   یک  – میلان   یک

روسونری های ایتالیا به مصاف آژاکسی رفتند که در خانه شکست تحقیرآمیزی را از سوی بارسلونا متحمل شده است.

تیم های آژاکس و میلان این بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.