×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برخی برای تماس تصویری رایتل خریده‌اند/ پیگیری رفع محدودیت برای حفظ حقوق مشترکان

rightelبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،مرتضی براری با تاکید بر اینکه محدودیت‌های اعمال شده برای رایتل باید برطرف شود، گفت: رایتل در مسیر فعالیت خود با محدودیت‌های مختلفی روبرو بوده است، از جمله محدودیت‌هایی که بر سر راه تماس تصویری این اپراتور ایجاده شده است.

معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بخشی از مشترکان رایتل برای استفاده از خدمت تماس تصویری، سیم کارت‌های رایتل را خریداری کرده‌اند، از این رو در وزارت ارتباطات تلاش می‌کنیم این محدودیت‌ها هرچه سریعتر برطرف شود تا این شرکت بتواند تعهداتی را که به مردم داده اجرا کند.

وی گفت: ما تاکید داریم که باید از حداکثر ظرفیت‌ها برای ارائه سرویس به مردم استفاده کرد و در همین زمینه آمادگی داریم از تمام اپراتورها حمایت کنیم.

براری تاکید کرد: اپراتورها نیز باید برای حفظ منافع ملی در توسعه سرویس‌ها و تجهیزات خود از حداکثر ظرفیت داخلی استفاده کنند.

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: رشد رایتل در واقع رشد صنعت مخابرات کشور است و رشد درآمد آن رشد درآمد خزانه دولت به حساب می‌آید. به همین منظور وزارت ارتباطات در راستای حمایت از تمام اپراتورها،‌ از رایتل نیز حمایت کافی را خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.