×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
برنده سومین دوئل والیبال ایران و برزیل کیست؟/ شاگردان کواچ در اندیشه پیروزی دوباره

به گزارش“سیرجان خبر” هفته چهارم رقابت های لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ در حالی پیگیری خواهد شد که در این هفته تیم های ملی ایران و برزیل دو بار در روزهای جمعه و یکشنبه از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برابر هم قرار می گیرند.

برزیلی ها که از دو رویارویی در هفته گذشته لیگ جهانی خاطرات خوبی از ایرانی ها ندارند برای نخستین بار وارد تهران می شوند تا شاید بتوانند امتیازی از ایران بگیرند، چراکه ملی پوشان کشورمان نشان دادند که در خانه شرایط بسیار بهتری دارند و امتیازگیری از آنها آسان نیست.

شاگردان رزنده که در لیگ امسال شرایط خوبی ندارند، تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا حداقل امتیاز را از ایران بگیرند و اولاً که دست خالی تهران را ترک نکنند و بعد هم در کورس مدعیان صعود بمانند.

در همین هفته لهستان نیز در ۲ بازی میزبان ایتالیای صدرنشین است؛ در دسته یک (۸ تیم برتر جهان) و در آخرین روز هفته سوم گروه A تیم ملی والیبال ایتالیا ۳ بر یک لهستان را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز در صدر گروه اول باقی بماند. در این گروه برزیل، ایران و لهستان به ترتیب با ۵، ۴ و ۳ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

در گروه B صربستان در صوفیه ۳ بر ۲ بلغارستان را شکست داد و با ۱۰ امتیاز صدرنشین این گروه شد و تیم‌های آمریکا، بلغارستان و روسیه به ترتیب با ۱۰، ۲ و ۲ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

جدول رده بندی گروه A به شرح زیر است:

۱- ایتالیا ۱۸ امتیاز (۶مسابقه)

۲- برزیل ۵ امتیاز (۶مسابقه)

۳- ایران ۴ امتیاز (۴مسابقه)

۴- لهستان ۳امتیاز (۴مسابقه)

*برنامه زمان بندی بازی ها به این شرح است:

ایران – برزیل، جمعه ۲۳ خرداد – ساعت ۲۱

ایران برزیل، یکشنبه ۲۵خرداد – ساعت ۲۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.