×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
بسیج خدمتگزار ملت ایران است

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان در نشست خبری با اصحاب رسانه سیرجان به‌مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر کشور در مواجه با اغتشاشات اظهار کرد: هفته بسیج و ۵آذر ماه یادآور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش بیست میلیونی در سال ۵۸ در این روز غرور آفرین است.
سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال تحت عنوان (بسیج خدمتگزار ملت ایران است) گفت: این نهاد مقدس مردمی از همان روزهای نخست خود را نشان داد و اوج افتخار آفرینی بسیج مربوط به دوران دفاع مقدس است که توانست در کنار سایر نیروهای مسلح ابهت و اقتدار ابر قدرت های شرق و غرب را درهم بشکند و گفتمان مقاومت را به همه دنیا معرفی کند.
وی گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف محصول تفکر بسیجی است و بسیج و بسیجیان در همه جا و در تمامی میدان ها حضور دارند و کارها را با روحیه جهادی و بسیجی پیش می برند.
سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه بسیج فرمول حل مسائل خطیر و سرنوشت‌ساز جامعه است اذعان کرد: بسیج از ملت و ملت از بسیج جدا نیست و بسیج پاره تن مردم است و این رمز شکست ناپذیری ملت بزرگ ایران است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان اذعان کرد: بسیج علاوه بر عرصه امنیت نظامی و دفاعی در موضوعات علمی، اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، اجتماعی، سایبری و زیست محیطی، سازندگی و محرومیت زدائی نقش بسیار ارزنده ای را ایفا کرده است.
سرهنگ دستوری اظهار کرد: در سیل مرداد ماه سال جاری سپاه و بسیج همانند همیشه در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل ، زلزله و… با سازماندهی و گسیل امکانات و ظرفیت‌های در اختیار، پیشتازانه و مجاهدانه پای به عرصه خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از بارش ها گذاشت وتا بازگشت به شرایط عادی به مناطق سیل زده در کنار مردم ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان با بیان اینکه براساس شعار محوری هفته بسیج و شعار روز شمار هفته بالغ بر ۱۵۰ برنامه توسط اقشار متعدد بسیج اجرا می نماید گفت: بسیج با اشاره به اینکه از ۲۹ آبان هفته بسیج در کشور آغاز می شود گفت: هفته بسیج امسال نیز مثل روال هر سال و تنوعی مجدد با بحث فرهنگی اجتماعی،رسانه و فضای مجازی، خدمت رسانی و محرومیت زدائی، اقتصاد مقاومتی،ورزشی، علمی و حفظ و انسجام سامان دهی شده است دراین هفته اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و کم برخورد را داریم که گفتنی است این گروه های جهادی در طول سال مشغول فعالیت در مناطق کم برخوردار شهرستان در عرصه های فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزشی، عمران و خدمت رسانی هستند، توزیع بسته های معیشتی، لوازم تحریر، اهدا خون توسط بسیجیان ، راه اندازی شیفت ایثار در شرکت های صنعتی معدنی و کارخانجات شهرستان واکسیناسیون رایگان دام و طیور و…. را داریم.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب علاو براینکه تعدادی به صورت حضوری محضر مقام معظم رهبری حضور پیدا می کنند برنامه به صورت زنده در تمام پایگاه ها و رده های بسیج با حضور اقشار مردم پخش می شود.
سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: همایش اقتدار بسیجیان در روز ۵ آذر با حضور اقشار و رده های متعد بسیج با برنامه های متنوع در سطح شهرستان اجرا و از بسیجیان نمونه تجلیل به عمل می آید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان گفت: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج رونمایی از طرح محیا و زیست عفیفانه است که در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و توانمد سازی کلیه رده های بسیج خواهران برای تحقق این موضوع انجام می گیرد.
وی اظهار کرد: پنج شنبه ۳ آذرماه غبارروبی و عطر افشانی کلیه قبور مطهر شهدا در شهرستان را با شعار محوری بسیج محور جهاد و شهادت است صورت می گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.