×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بسیج فرهنگ معنویت،شجاعت و آزادی است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی” سیرجان خبر” حضرت حجت الاسلام حیدری امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دانشگاه افسری گفت: لازمه اقتدار نیروهای مسلح بصیرت،ایمان و عزم راسخ است و دشمنان اسلام و ایران از همین سه عنصر کلیدی در هراسند.

وی بیان کرد: امروزه آمریکا و مستکبران جهانی با مسئله ساخت بمب اتم ایران در هراس نیستند بلکه همین بصیرت، ایمان و عزم راسخ مردم ما است که آن ها را به وحشت انداخته است.

حیدری اظهار داشت: دنیای امروز تشنه پیام آزادی بخش اسلام است اما دشمن تلاش دارد با همه عناصر تخریب کننده خود مانع شنیدن صدای اسلام ناب به مردم جهان شود.

حیدری با اشاره به مسئله داعش در منطقه افزود: خود ائتلاف آمریکایی داعش را بوجود آورند و نام اسلام را بر آن نهادند تا چهره اسلام را تخریب کنند. و دست و پا می زنند که صدای اسلام شنیده نشود اما این مردم سوریه وعراق هستند که جلوی این مستکبران ایستادگی کرده اند.

حسین حیدری ادامه داد: قعطنامه حقوق بشری که بر علیه ایران صادر شده است بسی جای خنده دارد که کشور اسرائیل هزاران کودک را در غزه می کشد و نقض حقوق بشر نکرده است اما کشور ایران با اعدام یک خلافکار و قاچاقچی حقوق بشر را پایمال کرده است، این را همه می دانند که این همه موضع گیری بر علیه ایران فقط دشمنی با اسلام است.

خطیب جمعه موقت سیرجان با اشاره به هفته بسیج ابراز داشت: وقتی کلمه بسیج شنیده می شود ناخود آگاه ذهن انسان به سوی پرکاری و ایمان راسخ می رود اگر بخواهیم بسیج را بشناسیم باید به سراغ اندیشه های امام خمینی(ره) برویم که خود اسوه ی بسیجی های عالم است و بسیجی باید ارزش خود را بداند تا از راه مستقیم منحرف نشود.

حیدری افزود: بسیج بعد از دفاع مقدس جنگ تهاجم فرهنگی است را اداره می کند که این نهاد انقلابی باید اطلاعات و بصیرت خود را بالا ببرد تا در بحران ها یاور اسلام شود.

امام جمعه موقت سیرجان اضافه کرد: اگردر مذاکرت هسته ایی پیروز شویم یا نشویم برده ایم زیرا اگر توافقی صورت گیرد مسئله هسته ایی از سر گرفته می شود و اگر صورت نگیرد تمام دنیا خواهند دانست که آمریکا زیاده خواه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.