×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
بکارگیری تمام ظرفیت های سیرجان برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار سیرجان بر ضرورت بکارگیری تمام ظرفیت های این شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

به گزارش سیرجان خبر؛ با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت های نوروزی جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سیرجان با محوریت هماهنگی کمیته های ده گانه تسهیلات نوروزی به منظور ساماندهی مراکز مختلف شهری جهت پذیرایی از مهمانان و به ریاست فرماندار و با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری،شهردار و رییس شورای شهر سیرجان و دیگر اعضای این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار سیرجان با اشاره به وضعیت ویژه شهرستان سیرجان در این خصوص گفت: سیرجان محور مواصلاتی و عبوری بسیاری از شهرهای کشور است و سالانه مسافران نوروزی زیادی را پذیرا می باشد.

دکتر یعقوبی پور افزود: از این رو بایستی آمادگی لازم جهت استقبال و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را داشته باشیم و تمهیدات لازم بایستی در این خصوص اندیشیده شوند.

فرماندار سیرجان تصریح کرد:پذیرایی از مسافران در کمپ‌های نوروزی، پایانه‌های مسافربری، توزیع بسته‌های فرهنگی و نقشه، راه‌اندازی ایستگاه خلاقیت ویژه کودکان، گشت‌های ویژه محلات شهر، احداث ایستگاه سیار در مبادی ورودی و خروجی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، ورزشی و بازی‌های فکری برای مسافران نوروزی و شهروندان، اجرای برنامه‌های مفرح ورزشی برای شهروندان و مسافران نوروزی، برگزاری کارناوال شادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشی در پارک‌های سطح شهر و اجرای برنامه‌های شاد از جمله برنامه‌های ویژه نوروز است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز نیز کمیته‌ها موظف به هماهنگی در ارائه خدمات و راهنمایی به موقع مسافرین نوروزی هستند، گفت:با توجه به اینکه بازدیدها بصورت مستمر انجام خواهد شد، پس از پایان سفرهای نوروزی کمیته‌های ۱۰ گانه خدمات سفر شهرستان ملزم به ارائه گزارش عملکرد خواهند بود.

دراین جلسه، اعضای ستاد به شرح اقدامات انجام شده و بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان تصمیماتی به منظور استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.