×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
بیانیه بسیج دانشجویی سیرجان در پی انتشار کاریکاتور موهن پیامبر اعظم(ص)

به گزارش خبرنگار سیاسی “سیرجان خبر”، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان با انتشار بیانیه ای چاپ کاریکاتور موهن پیامبر اکرم(ص) در هفته نامه شارلی ابدو را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
خداوند متعال در قرآن می فرماید :(وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّهُ وَالْمَسْکَنَهُ وَبَآؤُوْاْ بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُواْ یَکْفُرُونَ   بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَقِّ ذَلِکَ بِمَا عَصَواْ وَّکَانُواْ یَعْتَدُونَ) (و بر آن ها ذلّت و خواری مقدّر گردید، و چون دست از ستمکاری و عصیان برنداشته و به آیات خدا کافر می گشتند و  انبیاء را به ناحق کشتند دیگر بار به خشم و قهر خدا گرفتار شدند) – آیه ۶۱ سوره بقره.

اینک به نام آزادی جنایت می کنند؛ به نام آزادی بیان اهانت؛به نام قلم هتک حرمت؛به نام تاریخ مرزکشی جعلی؛به نام حقوق بشر تجارت فشنگ و به نام دموکراسی جنگ.

عاملان آمریکا و صهیونیسم  جنایتکار در سالگرد واقعه ساختگی ۱۱ سپتامبر باردیگر پس از به آتش کشیدن کتاب الهی قرآن کریم توسط کشیش افراطی آمریکایی دست به اقدام زشت و نکوهیده دیگری زده و دل مسلمان جهان را به درد آوردند.

آنان با اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) عمق کینه و دشمنی  خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نمایان تر ساخته و ترس خود را از گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ مبتنی بر اسلام و قرآن نشان دادند و هدف از این اقدامات کاستن از امواج روز افزون اسلام خواهی است و به فضل و حکم الهی،گستره اسلام همه جهان را در برخواهد گرفت.

اقدام این نشریه،نقشی مستقیم در حمایت از تروریسم و افراط گرایی و افراطگرایان خواهد داشت و این اقدام شنیع را به هیچ شکلی نمی توان توجیه کرد یک هفته بعد از حمله تروریستی گروه داعش به هفته نامه شارلی ابدو،شماره جدید این هفته نامه با کاریکاتور موهنی از پیامبراسلام منتشر شد،این اقدام شارلی ابدو، تکمیل کننده اقدام داعش در توهین و تخریب اسلام است.

براساس گزارش رسانه های فرانسه این شماره در سه میلیون نسخه منتشر و به زبان های انگلیسی، ترکی و عربی ترجمه شده است و مقام های انگلیسی و آمریکایی از این اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی حمایت کرده اند.

درهمین حال بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان این اقدام و حمایت ها را ازنشریه فرانسوی در چاپ کاریکاتورهای توهین آمیز نسبت به پیامبر اعظم(ص)را محکوم می نماید و اعلام می دارد هر گونه توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم  (ص) بی پاسخ نخواهد ماند.

شورای تبیین مواضع حوزه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.