×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
تارسیدن به قله چیزی نمانده است

هرچقدر هم که مشکلات عدیده داشته باشیم که داریم و از مدیر های فشل و نفوذی ضربه خورده باشیم که خوردیم اما در جهان سربلند و سرافرازیم و به فضل الهی آینده روشن و موانع در حال فرسایش است و تا قله چیزی نمانده است.

به گزارش سیرجان خبر؛ انقلاب اسلامی ۴۴ سالگی اش را هم دید، در حالی که ۴۴ سال است برنامه ریزی می کنند تا سه ماه دیگر، ۶ ماه دیگر و یا نهایتاً یک سال دیگر کار نظام را به زعم خودشان تمام کنند.

البته از ماندگاری و پایداری این انقلاب با تمام فشارها و تهدیدات و تحریم ها، قابل تأمل تر اینست که علیرغم اینکه در برخی حوزه ها مانند اقتصاد، هنوز نتیجه مطلوب حاصل نشده و آنگونه که باید، عدالت اجتماعی و اقتصادی در کشور از جایگاه مورد قبولی برخوردار نیست، اما همچنان آرمانهای ابتدای انقلاب است که دشمنان این ملت را خسته کرده و جالب توجه اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران از مسیر اصلی خود منحرف شده بود، اکنون نباید باز هم با همان صف بندی دشمنان ابتدای انقلاب روبرو باشد.

یعنی هنوز همان آمریکا و همان انگلیس و همان اسرائیل و همان منافقین و کومله و دموکرات و همان وهابیت و بهاییت و ته مانده های پهلوی و تمام جنایتکاران عالم در مقابل این کشور با خشمی روزافزون و بغضی کهنه و کینه ای عمیق، به دشمنی و برنامه ریزی برای دشمنی بیشتر می پردازند.

اگر انقلاب، کشور را عقب رانده بود و وابسته کرده بود و نامی از ایران در دنیا نبود و همه چیز باب میل غارتگران نفت و ثروت این کشور پیش میرفت، آیا نباید ذره ای از این حجم هجمه های بی امان استکبار و استبداد جهانی نسبت به ایران عزیز ما کاسته می شد؟


اما ضعف هایی را هم نمی توان نادیده گرفت که اتفاقا دشمن همواره به تقویت همین نقاط ضعف است که امید دارد و مهمترین آن ضعف در ارتقای فرهنگی و عقب ماندن در عدالت است که البته نتیجه منصب گرفتن نان به نرخ روز خورهایی است که دَمی انقلابی و ارزشی مینمایند و دَمی تیشه به دست به جان ریشه های انقلاب میافتند. و منافعشان است که هر طرف میکشاندشان.


اعتبارشان به پول پاشی از انفال عمومی است و از برخی تریبون ها عناوین ارزشی و انقلابی به کامشان جعل می گردد و آنچه که نباید، به نام انقلاب تمام می شود و ککشان هم از ضربه به ولایت و اسلام و انقلاب نمی گزد و این خود از جایگاه واقعی انقلاب اسلامی حکایت دارد که اینچنین برخی حتی برای صرفا القاب انقلابی تلاش میکنند بر یکدیگر سبقت بگیرند.


اما ناگفته نماند که این انقلاب، انقلاب خمینی است و خمینی انقلابش را خوب میشناخت و آینده اش را نیز به خوبی پیش بینی کرده بود: «کسانی تا آخر پای این انقلاب می مانند که طعم فقر و گرسنگی و استضعاف را چشیده باشند».


این انقلاب با پول نفت و آهن و دلار و سکه به دست نیامده که با تکان اینها بلرزد البته باید بدانیم هرچند تداوم این انقلاب وابسته به سرمایه سالاری نیست، اما صاحب تمام این سرمایه ها، انقلاب است و تأمین رفاه عمومی و رضای مردم وظیفه نظام اسلامی است که همت مدیران جهادی و انقلابیِ حقیقی را می طلبد تا این نعمات خدادادی در مسیر پیشبرد عدالت و ایجاد رفاه عمومی هزینه شوند.

پس لازم است مسئولین ارشد، مدیران نالایق و تنبل و بی عرضه را که سالهاست فقط پشت میز نشستن و باد به غبغب انداختن مشق کرده اند، بدون در نظر گرفتن سفارش پدرخوانده های سیاست، با نیروهای جهادی، توانمند، انقلابی و دلسوز مردم جایگزین کنند که تسریع در روند رسیدن به عدالت از این رویکرد قابل حصول است.


هرچقدر هم که مشکلات عدیده داشته باشیم که داریم و از مدیر های فشل و نفوذی ضربه خورده باشیم که خوردیم اما در جهان سربلند و سرافرازیم که هنوز همان دشمنان دیرینه با همان کینه و عصبانی تر از پیشرفت هایمان، اینبار محکم تر دندان حقد به هم میفشارند، پس وظیفه داریم در دفاع از نظام اسلامی، هیچ تقیه نکنیم.
به فضل الهی آینده روشن است و موانع در حال فرسایش، هرچند مسیر رسیدن به قله ها کمی ناهموار، اما تا قله چیزی نمانده ان شاء الله..

حجت کاظمی
عضو شورای شهر سیرجان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.