×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
تساوی تراکتورسازی و استقلال

esteghlal traktorبه گزارش“سیرجان خبر” دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی که از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در تبریز و برابر تماشاگران پرشمار تبریزی آغاز شده بود، با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل استقلال را در این بازی آرش برهانی در دقیقه ۲ به ثمر رساند. در این صحنه توپ پس از پرتاب اوت در یک رفت و برگشت به تیموریان رسید و این بازیکن هم توپ را به سمت دروازه ارسال کرد. آرش برهانی که در این لحظه جاگیری بسیار خوبی داشت، توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

گل تراکتورسازی را نیز سعید دقیقی در دقیقه ۶۶ وارد دروازه استقلال کرد.

نیمه نخست:

این نیمه بسیار پربرخورد و پرتنش بود به گونه‌ای که تعداد خطاهای اعلام شده از سوی داور بسیار زیاد بود. مظفری‌زاده چند بار بازی را به دلیل اعتراض‌های زیاد متوقف کرد.

تراکتورسازان با وجود گلی که دریافت کردند بازی به مراتب بهتری از حریف به نمایش گذاشتند و در چندین صحنه می توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند.

در یکی از بهترین موقعیت‌های به دست آمده در دقیقه ۳۳ علی کریمی پاس عمقی بسیار زیبایی از میان مدافعان برای دقیقی فرستاد ولی شوت محکم مهاجم تراکتورسازی را که از زاویه بسته زده بود، مهدی رحمتی به کرنر فرستاد.

شوت سنگین بازیکن تراکتور هم می‌توانست دروازه استقلال را فرو بریزد، اما رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۴۲، باز هم دقیقی می‌توانست گل‌زنی کند اما توپ او توسط رحمتی تغییر جهت داد و در ریباند هم میثم بائو نتوانست دروازه خالی استقلال را باز کند.

نیمه دوم:

۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه بدون رقم خوردن موقعیت گل برای دو تیم سپری شد. نکته‌ای که در این دقایق بسیار به چشم می‌خورد تعداد بالای زمین خوردن بازیکنان استقلال بود که باعث شده بود تماشاگران تبریزی به این مساله اعتراض کنند.

دقیقه ۶۵، تراکتورسازان به راحتی می‌توانستند که گل مساوی را به ثمر برسانند. در این لحظه بازیکنان تیم میزبان می‌توانستند از شلوغی جلوی دروازه استقلال استفاده کنند و به گل برسند اما از این فرصت بهره‌ای نبردند.

دقیقه ۶۶، کریم انصاری‌فرد از سمت راست دروازه استقلال نفوذ کرد و نزدیک خط عرضی زمین پاس عرضی داد تا سعید دقیقی بالاخره گل تساوی را به ثمر برساند.

پس از این گل بازی دوبره سرد شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به دروازه حریف نمی‌کردند و این مساله سردی هوا را برای تماشاگران این بزای بیشتر کرده بود.

این وضعیت تا دقیقه ۸۲ ادامه داشت تا این که در این لحظه کریم انصاری‌فرد که با پاس خوب کریمی در موقعیت خوبی قرار داشت، با پاس رو به عقب دقیقی را صاحب توپ کرد ولی شوت محکم این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵ استقلالی‌ها نزدیک بود گل دوم خود را به ثمر برسانند اما شوت محکم از راه دور جمشیدیان را حامد لک با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

۳۰ ثانیه بعد توپی از کرنر فرستاده شده بود در محوطه جریمه به ساموئل رسید. این بازیکن با شوت تک‌ضرب دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد اما لک به زیبایی دور کرد.

در آخرین دقیقه بازی نکونام روی ضربه ایستگاهی دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد اما لک توپ او را دفع کرد.

 

جدول کامل لیگ برتر جام خلیج فارس ۹۲-۹۳

 

لیگ برتر جام خلیج فارس
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ پرسپولیس ۱۵ ۸ ۴ ۳ ۱۳ ۶ ۷ ۲۷ (۱-)
۲ فولاد ۱۵ ۸ ۳ ۴ ۲۲ ۱۹ ۳ ۲۷
۳ تراکتورسازی ۱۵ ۷ ۶ ۲ ۲۲ ۱۳ ۹ ۲۶ (۱-)
۴ نفت تهران ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۲۰ ۱۴ ۶ ۲۶
۵ سپاهان ۱۵ ۶ ۶ ۳ ۱۷ ۱۱ ۶ ۲۴
۶ استقلال ۱۴ ۷ ۴ ۳ ۱۹ ۱۴ ۵ ۲۴ (۱-)
۷ سایپا ۱۴ ۵ ۵ ۴ ۱۰ ۱۱ ۱- ۲۰
۸ داماش گیلان ۱۵ ۴ ۷ ۴ ۱۸ ۱۶ ۲ ۱۸ (۱-)
۹ ملوان ۱۴ ۵ ۴ ۵ ۱۶ ۱۶ ۰ ۱۸ (۱-)
۱۰ گسترش فولاد ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۸ ۱۹ ۱- ۱۷
۱۱ استقلال خوزستان ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۷ ۲۱ ۴- ۱۷
۱۲ صبای قم ۱۴ ۴ ۴ ۶ ۱۷ ۱۸ ۱- ۱۶
۱۳ ذوب آهن ۱۵ ۳ ۵ ۷ ۱۳ ۲۲ ۹- ۱۴
۱۴ راه‌آهن سورینت ۱۵ ۳ ۴ ۸ ۱۴ ۱۸ ۴- ۱۳
۱۵ فجر سپاسی ۱۵ ۳ ۴ ۸ ۱۱ ۲۱ ۱۰- ۱۳
۱۶ مس ۱۵ ۰ ۹ ۶ ۱۰ ۱۸ ۸- ۹

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.