×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

n00007352-b
علی مطهری در جریان بررسی صلاحیتهای اخیر انتخابات مجلس رد صلاحیت شد و سپس در بازنگریهایی که صورت گرفت، بنا بر مصالحی از جمله استفاده از رانت فرزند شهید مطهری بودن، صلاحیتش تایید گردید.
به گزارش سیرجان خبر به نقل از بولتن نیوز حال این آقا زاده در توهمات خود، یک روز در نقش رئیس جمهور، روزی در نقش شورای نگهیان، روز دیگر در نقش رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور، گاههی در نقش مجلس خبرگان، و حتی گاهی هم در نقش رهبر انقلاب به موضع گیری های مضحکی می پردازد که موجبات خوشحالی معاندین از جمله رادیو فردا را فراهم می آورد.
وی در تازه ترین اظهاراتش که رادیو فردا آن را با شعف هرچه تمام تر در خبری با عنوان: “مطهری: باید از پیروزی سعید جلیلی در انتخابات جلوگیری کرد”، نقل کرده، گفته:

” برخی از مسئولان امنیتی کشور، از جمله یکی از نامزدهای تاییدصلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری، با «توجیهات امنیتی» خود به شورای نگهبان «القاء» کرده‌اند که حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات مشکل‌ساز خواهد شد.
وی اگرچه از کسی از نام نبرده است، اما از میان هشت نامزد تایید صلاحیت شده تنها چهره‌ غیرهمسو با هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون مسئولیت امنیتی دارد، سعید جلیلی است که دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.
وی گفته: اکنون که هاشمی رفسنجانی از انتخابات حذف شده است باید از «پیروزی نامزد تندروها جلوگیری کرد» و نامزد تندروها نیز به گفته او کسی جز سعید جلیلی نیست.”

سپس در اهانتی آشکار به شورای نگهبان گفته:

“به گفته آقای مطهری، پیروزی سعید جلیلی «برای کشور خسارت‌بار خواهد بود» و او اصلا به خاطر «نداشتن تجربه» صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد.”

نکته اول آنکه مطهری در ماه های اخیر خیلی تلاش می کرد القا کند که افراد و گروههایی در نظام وجود دارند که تلاش می کنند آراء مردم را مهندسی کنند! حال باید از وی پرسید اگر این خود شما نیستید که آراء را مهندسی می کنید، چگونه فرمان جلوگیری از انتخاب شدن جلیلی را صادر می فرمایید؟ دوم آنکه، ظاهراً قدرت تشخیص این آقازاده از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان بالاتر است که تجربه نداشتن جلیلی را فقط او توانسته کشف کند! وی که  این روزها خودبه مترسکی در دست قاتلین پدرش تبدیل شده، به جلیلی اهانتی وقیحانه نموده و گفته:

“او خطاب به سعید جلیلی گفت: «شما خود بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که تجربه کافی و صلاحیت لازم برای ریاست جمهوری را ندارید و عده‌ای برای رسیدن به اهداف خود شما را به درون صحنه هل داده‌اند… پیشنهاد می‌کنم انصراف بدهید و ابزار دست دیگران واقع نشوید. انشاء‌الله برای دوره‌های بعد کاندیدا شوید.”

علی مطهری در اقتدایی آشکار به میرحسین موسوی و کروبی، پدرانِ فکری اش، قبل از شروع رأی گیری، نتایج انتخابات را نیز پیش بینی کرده:

“او گفت: «اقبال مردم به آقای هاشمی پس از ثبت‌نام نشان می‌داد که ایشان با رأی بالا پیروز انتخابات است. در نتیجه همه زحمات چهارساله افراطی‌ها برای حذف آقای هاشمی به عنوان رأس فتنه بر باد می‌رفت و دروغ‌های‌شان برملا می‌شد. مثلا مردم به رأس فتنه سی میلیون رأی می‌دادند و این برای تندروها که عامل اصلی بحران چهار سال اخیر بوده‌اند، گران و سنگین بود.”

این آقازاده ظاهراً با الفبای سیاست هم آشنایی ندارد و نمیتواند بفهمد که القابی مانند فتنه را حضرت آقا برای خیانت های افرادی مانند فرزندان هاشمی و برخی اصلاح طلبان به کار برده اند!
شهید مطهری ای که این آقا زاده همه داشته هایش را مدیون نام ایشان است، شاگرد امام بوده است. حال اگر چه امام راحل اعلام کرده اند که هر کس بگوید رای شورای نگهبان کذا وکذاست، مفسد است و قوه قضائیه می تواند وی را به عنوان مفسد فی الارض تحت پیگرد قرار دهد، اما این فرد شهرت طلب می گوید:

“وی رد صلاحیت آقای هاشمی را «خطای تاریخی» شورای نگهبان می‌نامد که به‌ گفته او باعث ضربه خوردن به خود این نهاد و «تنزل جایگاه» آن شده است. او گفت: «رد صلاحیت آقای هاشمی کار بسیار زشت و ظالمانه و ناجوانمردانه‌ای بود و ما همچنان به آن اعتراض داریم و نباید به سادگی از کنار آن گذشت، چون موجب می‌شود که در آینده فضای خفقان بر کشور حاکم شود.»

لازم به ذکر است که اگر نعوذ بالله، شهید مطهری هم از مواضع انقلابی خود عدول می کرد مردم مانند منتظری، وی را ترک می کردند. اما حال این آقازاده که هیچ شباهتی به پدر بزرگوارش ندارد، اینگونه مواضع دشمن شادکن اتخاذ می کند. وی اگر حتی یک بار سری به سایتهای معاندین بزند و ببیند با اهانت به ارکان نظام چه خوراک خبری ای برای آنان تهیه می کند، در صورت وجود ذره ای اعتقاد به راه پدرش، و یا یک لحظه اندیشیدن، اینگونه به قاتلین پدرش خدمت نمی کرد!
وی در مورد عزل منتظری نیز اهانت هایی به نظام و سپس به شورای نگهبان روا داشت که به علت شنیع بودن مطالب از ذکر آن معذوریم.
اما این همه هجمه به جلیلی توسط خودی ها و غیر خودیها برای چیست؟ فارغ از اینکه این برهه، برهه انتخبابات است، و مشی رادیو دیروز فقط نگاه انتقادی به رادیو فرداست، اما باید ذکر نمود اگر گفتمان جلیلی، به گفتمان انقلاب و توده امت حزب الله نزدیک نیست، و آنان که عادت کرده اند در برج های عاج بنشینند، با ریاست جمهوری جلیلی و مشی انقلابی وی مجبور به تظاهر به همشکل بودن با مردم نمی شوند، پس چرا از آمدن جلیلی اینقدر به هراس افتاده اند که حاضرند به تمام ارکان نظام اهانت کنند فقط به خاطر اینکه وی در معرض رأی مردم قرار گرفته! حال آنکه در میان چهره های تایید صلاحیت شده، چهره ای نیز وجود دارد که مدتهاست پست مدیریتی عمده ای نداشه و برای غالب مردم نامی بسیار ناآشناست!

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.