×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
تیم‌ ملی والیبال ایران باز هم مغلوب ایتالیا شد

به گزارش“سیرجان خبر” تیم‌ ملی والیبال ایران دیدار دوم خود در رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ را برابر ایتالیا برگزار کرد؛ این دیدار که از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر ورونا ایتالیا آغاز شد با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان بروتو خاتمه پیدا کرد. این نتیجه در حالی رقم خورد که پیش از این برخی از کارشناسان معتقد بودند که چون کواچ چند سال در لیگ سری آ ایتالیا کار کرده است، شناخت خوبی از بازیکنان این تیم دارد، اما ظاهراً این شناخت کافی نبود، چون ایران در دو مسابقه نتیجه را به لاجوردی‌پوشان واگذار کرد.

شاگردان کواچ که در این مسابقه هم مانند بازی نخست ایرانی‌های زیادی از آنها حمایت می‌کردند ست نخست را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به ایتالیا واگذار کردند. ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود شاگردان بروتو خاتمه پیدا کرد. ست سوم هم ایتالیایی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند. لاجوردی‌پوشان پیش از این در دو مسابقه قبلی خود در هفته اول برابر برزیل پیروز شده و ایران را هم در بازی نخست از پیش‌رو برداشته بودند تا با ۹ امتیاز صدرنشین گروه نخست باشند؛ به این ترتیب و با نتیجه بازی امشب جمع امتیازهای شاگردان بروتو به عدد ۱۲رسید.

اسلوبودان کواچ برای این مسابقه سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و عبدالرضا علیزاده را برگزید؛ مهدی مهدوی، امیر غفور، سامان فائزی، علیرضا مباشری و مجتبی میزراجانپور نیز بازیکنان ذخیره ایران در این بازی بودند. تیم ملی ایران در این مسابقه با یک تغییر نسبت به بازی قبل به میدان رفت و عادل غلامی به جای سامان فائزی بازی کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته بعدی مسابقات لیگ جهانی روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه در سائوپائولو به مصاف برزیل خواهد رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.