×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

“سیرجان خبر” استقلال شب گذشته بعد از تساوی ۴ بر ۴ مقابل استقلال خوزستان به تهران بازگشت البته بازگشتی پراضطراب و دلهره آور! هواپیمای حامل استقلال دچار نقص فنی شد و چرخ های این هواپیما باز نمی شد تا استقلالی ها دقایقی دلهره آور را در آسمان تهران تجربه کنند. جزئیات این حادثه را محمد نوری فر مدیر رسانه ای استقلال در صفحه اجتماعی خود نوشته که عین مطلب را در زیر مشاهده می کنید:

فراتر از ترس ، تک به تک با مرگ 

هولناک لحظه ای بود که بعد از سه مرتبه تلاش نافرجام برای نشستن روی باند مهرآباد ، خلبان گوشی اش رو برداشت و به ما خبر داد که چرخهای هواپیما باز نمی شود و توضیحات بیشتر را به دقایقی بعد حواله کرد .

لحظه ای غریب ، تجربه ای تلخ ، تردید برای خواندن اشهد یا امید به زنده ماندن ، ناگهان مهماندار از من که کنار در خروج هواپیما نشسته بودم ، پرسید که می ترسی ؟ و احساس کردم فرصتی برای تعارف نیست . بلند شدم و گفتم : می ترسم . فوری رفت و از مسافران هواپیما در قسمت جلو یک نفر داوطلب به شرط نترسیدن خواست .

یکی از بازیکنان تیم استقلال دستش را بالا آورد و جایش را با من عوض کرد . در آن لحظه نمی دانستم که مهماندار نیاز به مسافر شجاعی داشت که در لحظه خروج اضطراری زودتر از همه به بیرون بپرد و دیگران روی موج شجاعت او همین کار را تکرار کنند .

بیش از ۴۵ دقیقه دور آسمان تهران چرخیدیم . بار سوم بود که خلبان برای فرود بخت خودش و ما را آزمایش می کرد ، باز هم نتوانست اما این بار وقتی که حوالی باند مهرآباد ارتفاع را زیاد کرد ، ماشین های آتش نشانی و آمبولانس که آن پایین در حالت آماده باش قرار گرفته بودند خبر از یک پایان تلخ می دادند ولی انگار که خدا خندید ، رحم کرد و دوباره ما را در آغوش گرفت .

ممنون خدا جان و تشکر از خلبان تقوی بابت خبر خوبی که داد : مسافران گرامی ، خدایا صد هزار مرتبه شکر ، خوشبختانه چرخهای هواپیما به درستی باز شد و ما تا دقایقی دیگر خواهیم نشست ! نشستیم ، نمردیم و مات و مبهوت بازگشته ایم به زندگی ، حداقل امشب می توانم به سرطان فکر نکنم ، به زلزله ، به چاقی ، به پول ، به بدشانسی ، امشب فقط به زندگی فکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.