×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
جشن غدیر با رنگ و بوی انتخاباتی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، هزینه گزاف تبلیغاتی خبر از یک موج سراسر مشکوک در جشن عید غدیر می داد، در تبلیغات جشن عید غدیر آمده بود که قرار است جشن ولایت در منطقه بزرگ مکی آباد برگزار شود، تنها چیری که آن زمان به ذهنم رسید این بود که شبیه این جشن درست سه شب پیش در این منطقه و در همان سالن برگزار شده بود، همین دلیل کافی بود تا مشتاق حضور در این جشن شوم.

اکثر جشن هایی که در منطقه مکی آباد برگزار می شود با تبلیغات محلی و در سطح منطقه صورت می گیرد و از ابتدا تاکنون مردم این منطقه به دلیل گستردگی جمعیتی که دارد حتی پوستر مراسمات خود را نیز در مرکز شهر سیرجان نصب نمی کنند اما برای این مراسم هزینه گزاف تبلیغاتی در سطح شهرستان سیرجان تدارک دیده شده بود.

در ابتدای ورود به سالن جشن با جمعیت زیادی مواجه شدم اما پس از رسیدن به ردیف های دوم و سوم با چهره های نام آشنای اصلاح طلب رو به رو شدم، از مسئولین تنها چند نفر از اعضای شورای شهر بودند، در ردیف اول چهره ابراهیم جهانگیری و حامیان وی نظرم را جلب کرد.

پس از مدتی صدای ارکستر برنامه در آمد و مجری در اولین لحظه حضور خود با تقدیر و تشکر از ابراهیم جهانگیری برادر معاون اول بارها از مردم در خواست کرد تا او را مورد تشویق قرار دهند.

در این مراسم مجری برنامه با نام بردن (ج گ) مشاور سیاسی فرماندار که چندی پیش توسط ماموران امنیتی دستگیر شده بود و در حال حاضر نیز با قید وثیقه آزاد است نیز تقدیر و تشکر خود را ابراز می نمود، اکثر مهمانان دیگری که در این مراسم حضور داشتند از چهره های اصلاح طلب بودند که جشن عید سعید غدیر را به میتینگی برای خودنمایی تبدیل کرده بودند.

این اولین اقدام برادر معاون اول برای خودنمایی در انزار عمومی نیست، وی در همایش پیاده روی نیز در جمع مسئولان قرار گرفت و مجری برنامه که نمی دانست وی چه مسئولیتی در شهرستان دارد از او به احترام براداران شهیدش دعوت کرد.

گفتنی است ابراهیم جهانگیری سال گذشته از سوی اصلاح طلبان سیرجان اعلام کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم کرده است، او پیش از این مدیر کل آموزش پرورش استان کرمان بوده است.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.