×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت های شورا و شهرداری است

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”محمد عسکری رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر سیرجان از روند اجرایی فعالیت هایی عمرانی شهرداری سیرجان و طرح های نیمه تمام  عمرانی  بازدید کرد.

 عسکری در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد عمرانی و خدماتی شهرداری گفت: جلب رضایت شهروندان سرلوحه فعالیت های شورا و شهرداری است و پروژه های در حال اجرای شهرداری کمک بزرگی به توسعه و آبادانی شهر خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر افزود: توجه همزمان به خواسته های شهروندان مبنی بر بهبود کیفیت آسفالت معابر از یک سو و  اجرایی طرح فاضلاب شهری از سوی دیگر صبوری شهروندان را خواستاریم .

عسکری گف: فعلا فعالیت شهرداری در بحث آسفالت معابر خوب پیش می رود ، علاوه بر اینکه رضایتمندی شهروندان را در پی  خواهد داشت باعث افزایش کیفیت تردد و کاهش ترافیک نیز خواهد شد.

رئیس کمیسون عمران شورای شهر با حضور در پایانه مساربری بعثت نیز پروژه مذکور را مورد بازدید قرار داد و بر تسریع اجرای این پروژه برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به همشهریان و مسافران تاکید نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ایمان

    سلام یک عضوشورا بایدنگاهش به مشکلات مردم شهرباشد تصمیمش باید براساس مصلحت شهرش باشدنه نگاه وتصمیمش براساس دیده گاه نماینده شهرباشد چون کارنماینده قانون گذاری نه…پس تلاش کنیم تلاش کن برای رفا عمومی مردم شهرمان زنده بادسیرجان سیرجانی امیدروزی که همه به این بصیرت برسیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.