×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
حکایت فتنه همچنان باقی!/جهت گیری های فتنه در سیرجان همچنان وجود دارد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، متاسفانه جهت گیری های فتنه در سیرجان خصوصا در شبکه های اجتماعی همچنان وجود دارد که افرادی مغرضانه به جریان فتنه دامن می زنند.

در این زمینه در هفته های اخیر شاهد پخش تصاویر مربوط به افراد منتصب به جریان فتنه در شبکه های اجتماعی در شهرستان سیرجان هستیم که با هدف مظلوم جلوه دادن سران فتنه دست به تحرکاتی می زنند که ذهنیت افکار عمومی را تغییر دهند.

این افراد باید بدانند جریان فتنه جریانی بود که با جرم همراه شد و در قالب یک شبه کودتا بستر نفوذ را برای دشمن آماده کرد به نحوی که رئیس جمهور آمریکا با خوشحالی حمایت خود را از این جریان نشان داد.

برخی تحلیل می کنند فتنه تمام شده است، اما هنوز این جهت‌گیری‌ها وجود دارد و در رسانه ها، فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی پیرامون جریان فتنه مطالبی ردوبدل می شود که چندان خوشایند نیست.

متاسفانه در هفته های اخیر شاهد انعکاس مطالبی در حمایت از سران فتنه در شبکه های اجتماعی توسط برخی لیدرهای منتصب به جریان فتنه در سیرجان هستیم که نمونه ای از این مطالب را مشاهده می کنید.

خاتمی

اگر مروری به بازخوانی نقش خاتمی در فتنه ۸۸ و دامن زدن وی به اغتشاشات و آشوب های خیابانی بیندازیم مشاهده می کنیم که وی برنده انتخابات را موسوی می داند و با گفتن این جمله که من پیشگو نیستم اما همه شواهد امر حاکی از آن است که مهندس میرحسین موسوی انتخابات را برده است، ذهن مخاطب را به این سمت می برد که یک سناریوی از پیش طرح ریزی شده در دامن زدن به فتنه توسط وی به صورت کاملا دقیق صورت گرفته است.

اگر این جریان بخواهد همچنان به فتنه دامن بزند سایت سیرجان خبر اسامی تک تک این افراد را منتشر نموده تا از طریق مراجع قضایی با اینگونه افراد برخورد قاطع صورت گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.