×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دارندگان اولویت ۱ تا ۶۰۰ در کرمان برای اعزام به عمره ثبت‌نام کنند

به گزارش“سیرجان خبر” روح‌الله پورشعبان گفت : برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به منظور اطلاع رسانی شفاف‌تر برای واجدان شرایط تشرف به عمره مفرده ۹۴-۹۳، شیوه جدید رزرو و ثبت نام طبق فرآیند جدید ثبت نام و رزور جا از منازل با دسترسی به اینترنت برای سپرده‌گذارانی که در یکی از شعب بانک ملی یا ملت استان ثبت نام کرده‌اند انجام می‌شود.

وی افزود: همه متقاضان تشرف به عمره آتی باید با مراجعه به سامانه حج برای خود و همراهان تشکیل گروه داده و بعد از تکمیل اطلاعات مورد نظر، کلمه کاربری و رمز عبور دریافت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: سامانه مورد نظر حداکثر از نیمه مهرماه فعال و قابل بهره‌برداری و مراجعه است.

پورشعبان با بیان اینکه اولویت‌های ۱ تا ۶۰۰ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، تصریح کرد: اما تشکیل گروه مطلقاً به معنی اولویت تشرف نبوده و مرحله رزرو و ثبت نام در گروه پروازی منوط به فراخوان اولویت آنان است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر و در مرحله اول اعزام، اولویت‌های ۱ تا ۳۵۰ و تا ۴۵۰ به شکل ذخیره پیش بینی فراخوان شده‌اند، افزود:  برای تکمیل ظرفیت‌های خالی، به ترتیب سایر اولویت‌ها در قالب اولویت‌های ذخیره برای رزرو و ثبت نام در گروه پروازی مورد نظر دعوت می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان خاطرنشان کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری قدیمی عمره مربوط به قبل از پنجم فروردین ۸۶ بانک ملی ایران‌ باید در نخستین فرصت ممکن با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی نسبت به تبدیل قبوض خود به کارت‌های جدید ثبت نام اقدام کرده، سپس مراحل را دنبال کنند، در غیر این شرایط امکان رزرو جا، ثبت نام و تشرف را ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.