×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دخالت در امور ایران از اشتباهات مکرر رژیم صهیونیستی است

hoseini emam jomeبه گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ این هفته اظهار داشت: دخالت در امور داخلی و سیاست‌های ملت و دولت ایران توسط رژیم صهیونیستی محکوم و از اشتباهات مکرر این رژیم در سیاست‌های جهانی است.

امام جمعه سیرجان تصریح کرد: این دخالت‌ها را محکوم می‌کنیم و اهانت به ملت ایران می‌دانیم، باید هم دولت و هم مردم با هوشیاری کامل و با رعایت اصل منافع و استقلال ملی به مواضع مقتدر و قانونی خود ادامه دهند و هیچ‌گاه اقتدار به دست آمده را با اعمال سیاست‌های غلط ضعیف نکنند.

وی حضور ملت ایران در تمام صحنه‌ها برای مبارزه با استکبار و رژیم اشغالگر قدس را موجب ناتوانی این رژیم در ظلم به مردم منطقه و ملت فلسطین و ایجاد خاور میانه جدید عنوان کرد و گفت: امروز که مواضع صادقانه ملت و دولت ایران برای انرژی هسته‌‌ای و سیاست درست و اصولی در برابر کشورهای منطقه مشخص شده است، نخست‌وزیر صهیونیستی با چه جراتی اجازه دخالت در امور ما را دارد.

امام جمعه سیرجان متذکر شد: این ملت در هر سیاستی که دارد با اصل اقتدار به دست آمده است و ما هر دخالتی آن هم کسی که خود مانع صلح جهانی در منطقه و جهان است را محکوم می‌کنیم و هر حرکت سیاسی را مطابق با این اصول داریم.

وی سیاست خارجی و داخلی دولت نظام اسلامی را شفاف، بی‌پرده و صادقانه دانست و بیان داشت: اگر زور و تزویر، نفاق و دروغگویی از سیاست‌های طرف‌های مقابل ما برداشته می‌شد، برای آنها هم مشخص می‌شد که چه می‌گویند و چه می‌خواهند که متاسفانه همین سیاست‌های غلط خودشان موجب شده تا نتوانند بگویند چه برنامه‌هایی در پیش دارند.

حسینی ادامه داد: اصل منافع و استقلال و حفظ آبروی کشور ایران برای نظام اسلامی و ملت ایران است و این مطلب از ابتدای انقلاب بوده و هست که تغییر نمی‌کند.

امام جمعه سیرجان به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و گفت: در غدیر ولایت بر مسلمانان تعیین شد و امروز ملت ما هرچه اقتدار و استقلال دارد از ولایت است و اگر مسلمانان را مقابل یکدیگر قرار می‌دهند تا نفعش برای آمریکا و رژیم صهیونیستی باشد به خاطر دوری از ولایت است و گرنه هیچکس نمی‌توانست مسلمانی را در مقابل مسلمان دیگری قرار دهد.

حسینی از مردم و ارگان‌ها خواست عید غدیر را همانند عید نوروز برگزار کنند و ضمن دید و بازدید از یکدیگر خیابان‌ها و کوچه‌ها تزیین و چراغانی شود تا همگان به اهمیت این عید بزرگ اسلامی پی ببرند.

وی ضمن تبریک عید قربان بندگی و اطاعت از خداوند را از نکات بارز این عید دانست و بر صله‌رحم و کمک به مستمندان و مطیع محض خداوند بودن تاکید کرد.

امام جمعه سیرجان در پایان نماز هم با اهدا لوح تقدیر به مهریار سعیدی فرمانده انتظامی سیرجان و محمدرضا ایران‌نژاد جانشین ایشان از آنها به خاطر حفظ امنیت و انجام دقیق وظایف تجلیل کرد.

همچنین نماز گزاران نماز جمعه سیرجان امروز در نماز با شعار مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی دخالت آنها در امور داخلی ایران را محکوم کردند و خواستار هوشیاری کامل دولت و ملت در مقابل این حرکات مذبوحانه و دخالت‌های نابه‌جا شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.