×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
دستگیری سارقان منازل در سیرجان

dastgiri sareghan dozdiبه گزارش“سیرجان خبر” مهریار سعیدی اظهار داشت: با وقوع تعدادی سرقت منزل در نقاط مختلف سیرجان با شگرد مشابهی، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش کنترل‌های نامحسوس پلیس در سطح شهر و کسب سرنخ‌هایی در این زمینه افزود: در پی تعامل و همکاری پلیس آگاهی سیرجان با پلیس یکی از شهرستان‌های همجوار روز گذشته دو متهم شناسایی شدند.

سعیدی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که اهل یکی از شهرهای شمال غربی کشور بودند در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس، منکر هر گونه اعمال جرمی شدند، اما با توجه به دلایل و شواهد ارائه شده از سوی ماموران لب به اعتراف گشوده و به شش فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی افزود: این سارقان با شناسایی منازل گران‌قیمت ابتدا با زدن زنگ از خالی بودن آنها اطمینان حاصل کرده، سپس از راه نورگیر پشت‌بام، بالکن و یا تخریب درب ورودی وارد خانه‌ها می‌شدند و اقدام به سرقت طلاجات و وجوه نقد موجود می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه عدم توجه مالباختگان به موارد ایمنی را می‌توان از دلایل و انگیزه‌های ارتکاب این سرقت‌ها دانست، تصریح کرد: این دو مجرم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.