×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
دستگیری یک گروه تروریستی پیش از حمله به کاروان‌ حسینی در بغداد/ شهید و زخمی شدن بیش از ۲۰ زائر حسینی

enfejarبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،نیروهای امنیتی این سازمان شب گذشته و صبح امروز عملیات‌های پیشگیرانه‌ای در تعدادی از محله‌های دو منطقه الخضراء در غرب بغداد و الدوره در جنوب این شهر انجام داده و طی آن موفق شدند یک گروه تروریستی را بازداشت کنند.

به گفته این منبع، مقادیری بمب دست ساز، موشک، مهمات و سلاح‌های مختلف از این افراد کشف و ضبط شد.

این منبع همچنین افزود که گروه بازداشت شده قصد داشت کاروان‌های حسینی و زائران امام حسین (ع) را در روز عاشورا هدف قرار دهند اما بر اساس اطلاعات دقیقی که بدست آمده بود، اعضای این گروه پیش از اجرای عملیات دستگیر شده و به یکی از مراکز امنیتی برای اجرای تحقیقات لازم انتقال داده شدند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از مناطق بغداد طی دو روز گذشته شاهد عملیات یورش گسترده از سوی نیروهای امنیتی مشترک سازمان مبارزه با تروریسم و واکنش سریع (سوات) بود و این در حالی است که تعدادی از گروه‌های مسلح در سایت‌های اینترنتی زائران مرقد امام حسین(ع) و عزاداران حسینی در روز عاشورا را به حمله تهدید کرده بودند.

از سوی دیگر شبکه اسکای نیوز گزارش داد که در اثر انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در ایست بازرسی شرق تکریت ۶ نفر کشته و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه روسیا الیوم نیز گزارش داد که نیروهای امنیتی عراق، ۳ فرد مسلح وابسته به القاعده را در منطقه الجزیره در شمال غرب تکریت دستگیر کردند.

انفجارهای تروریستی نزدیک یک هیئت عزاداری در شهر بعقوبه عراق نیز منجر به شهادت ۸ نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر از زائران حسینی شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.