×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دشمنان از حرکت بسیج در جهان اسلام انگشت حیرت به دندان گرفتند/ فتنه گران و مهره های داخلی دشمن ، سرمایه غرب در ایران هستند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از “آرمان کرمان” حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در جمع فرهیختگان و نخبگان اقشار بسیج استان کرمان ضمن عرض تسلیت حادثه منا گفت: در اینکه سهل انگاری و کوتاهی مربوط به رژیم آل سعود است، بحثی وجود ندارد هرچند شاید شواهدی یافت شود که دستی در کار باشد ولی فعلا نمی شود در مورد آن قضاوت داشته باشیم.

دشمنان از حرکت بسیج در جهان اسلام انگشت حیرت به دندان گرفتند

فرمانده تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: نخبگان بسیج به عنوان اتاق فکر بسیج به شمارمی آیند و با ارائه طرح های خود مجموعه ای را پدید می اورد که در نظام اسلام همانند گوهری می درخشد، بسیج نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در جهان اسلام حرکتی را آغاز کرده است که دشمنان انگشت حیرت را به دندان گرفته اند.

حجت الاسلام طیبی فر بااشاره به آیه « وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ » ابراز کرد: این آیه بیانیه قطعی خداوند می باشد که یک نکته مهم این بیانیه این است که از قول زبور می باشد نه تورات و انجیل، زبور کتاب حضرت داوود (ع) است پس باید نکته ای کلیدی در آن وجود داشته باشد.

وی بااشاره به قصه طالوت و جالوت گفت: این قصه قرآنی به نقل از زبور آمده است، زمین به صالحان ارث می رسد و این در شرایطی است که در شرایط سخت و پیچیده هم از فرماندهی خود اطاعت پذیری داشته باشند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ابراز کرد: نکته دیگر اینکه ارث معمولا شرایطی دارد و یک شرط آن، نسبت داشتن با طرف است و اینکه پس از مرگ ارث تعلق می گیرد، این در حالی است که خداوند این آیه می فرماید صالحین در زمان حیات خود نیز وارث زمین هستند به این معنی که از تعلقات دنیا رها شوند و وابستگی به اهل بیت پیدا کنند،قبل از اینکه بمیرند.

بسیجیان با روحیه بالا مصداق عبادی الصالحون هستند

وی با بیان اینکه مصداق این آیه را می توان در جمع بسیجیان با روحیه جستجو کرد، گفت: بسیجی که از نظام اسلامی شکل گرفته باشد و کشورهای اسلامی را در می نوردد، همانطور که بسیج اسلامی در سوریه ، عراق و لبنان کمر دشمن را شکسته اند و اگر بخواهند این بیانیه شکل گیرد باید ابزار آن را شکل دهند.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه عنوان کرد: خداوند برای این امر نرم افزاری در نظر گرفته است و آن جامعه ای با مدیریت معصوم است و همراه با قانون اساسی که دارای راهبرد عملیاتی و اجرایی باشد که از زمان حضرت آدم و پیامبر (ص) تا به امروز که امام زمان (عج) هستند، مدیریت اصلی انسان به دست امام معصوم است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) اذعان کرد: قوانین الهی که در قالب کتب آسمانی آمده است به مذاق برخی جور در نمی آید و تمام مسائل بین حق و باطل بر سر همین مسئله بوده است که تلاش برخی برای براندازی این قوانین بوده اند یا خواسته اند آن را دستکاری و یا محصور کنند.

دو شاه کلید رهبر در سال جاری؛ چرایی تحریف روحیه استکبارستیز امام و نفوذ دشمن از طریق برجام

حجت الاسلام طیبی فر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دو شاه کلید در سال جاری مطرح کردند، یکی در مراسم ارتحال امام (ره) بود که موضوع تحریف شخصیت ایشان توسط قدرت های جهانی و مهره های داخلی شکل می گیرد چرا که امام با روحیه استکبارستیز خود هیچگاه اجازه نداد پای دشمن به کشور باز شود و همواره خاکریزها و اسلحه های دشمن را تبیین کردند.

وی افزود: دیگر شاه کلید رهبری که در جلسات به کرار یادآور شده اند، درخصوص نفوذ دشمن است، مذاکرات و شروع آن در اوایل دوره ریاست جمهوری اوباما بوده که وی نامه های مختلفی به رهبر ایران فرستاد وهرکاری علیه انقلاب اسلامی نیز انجام دادند اما اعتراف کردند در زمینه نظامی نخواهند توانست پیروز شوند.

استراتژی دشمن برای براندازی نظام ایران هیچگاه تغییر نمی کند

حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: استراتژی دشمن همواره براندازی نظام بوده و تغییر نکرده اما برای رسیدن به هدف خود بارها تغییر تاکتیک داده است و مشاور ملی جوبایدن بیان کرد آمریکا برای توافق طرح راهبردی از پیش تعیین شده دارد و رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جایی توافق هسته ای را تنها راه تغییر رژیم ایران دانسته است.

وی تصریح کرد: دیگر دولتمردان آمریکا نیز اینگونه می نویسند که ما در ایران با ابرمردی به نام خامنه ای حریف هستیم که نقشه راه مارا می داند و در میان مردم خود از اعتماد توام با اقتدار برخوردار است.

دلیل تکیه بر زمان در برجام چیست؟

فرمانده تیپ امام صادق(ع) اظهار کرد: در برجام زمان به عنوان تکیه گاه مطرح شده است به این معنی که چنانچه طرف مقابل بخواهد کار جدی انجام دهد، ممکن است ۸ یا ده سال و یا هر مدت زمان بیشتری طول بکشد.

وی با طرح این سوال که چرا با اینکه آمانو اذعان داشته است که ایران در زمینه هسته ای مشکلی ندارد، این زمان باید طول بکشد، عنوان کرد: غربی ها برای این کار دلیل دارند و اعتقادشان براین است که ده سال آینده پایان عمر افراد مذهبی ایران است.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: اوباما معتقد است در ایران گذار باید به صورت تدریجی گیرد، گذار از شعار مرگ بر آمریکا، تهدید اسرائیل،گذار از تجهیز حزب الله توسط ایران و … که کانال آن از ابزار برجام است و برای این گذر، دو اتفاق باید بیفتد که یکی تغییر سیاست رهبر است و دیگری تغییر طرز فکر رویکردی در ارتباط با آمریکا می باشد.

فتنه گران و مهره های داخلی دشمن ، سرمایه غرب در ایران هستند

وی عنوان کرد: دشمن مطمئنا برای ایجاد این تغییرات مستقیما وارد نمی شود بلکه از ابزارهای لازم استفاده می کند همان طور که در فتنه ۸۸ اسراییل فتنه گران را سرمایه های خود در ایران دانست، این افراد در حال حاضر چه مسئولیتی در ایران دارند؟ آنها ابزار نفوذ دشمن هستند.

حجت الاسلام طیبی فر در ادامه ابراز کرد: اوباما می گوید در ایران تندروهایی هستند که به دنبال از بین بردن اسراییل و ایجاد ناامنی در سوریه، یمن و لبنان هستند اما عده ای دیگر متمایل به غرب می باشند که سرمایه های آمریکا هستند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) تصریح کرد: زمانی که بحث باز شدن سفارت خانه در ایران برای کشورهای دیگر مطرح شد، انگلستان با شتابزدگی وارد عمل شد، آنقدر شتاب زده که حتی شعارهایی که بر روی در و دیوار سفارت خانه قید شده بود پاک نکردند و حتی اینگونه گفته بودند که در ۱۸ ماه اینده فرمول های دو قطبی سازی را در ایران اجرا می کنیم و هیچ کاری برای قرار دادن مردم در مقابل حاکمیت فرو گذاری نخواهیم کرد.

تغییر تاکتیک رهبری در مقابل تغییر موضع دشمن

وی با بیان اینکه برخی در داخل کشور دانسته یا ندانسته اینگونه القا می کنند که اگر مذاکرات به نتیجه برسد همه چیز حل خواهد شد، اذعان کرد: رییس جمهور در شعار اول ماه مهر به دستاوردهای پس از برجام در زمینه های مختلف اشاره کرده است.

حجت الاسلام طیبی فر عنوان کرد: ساماندهی فتنه گران در ابعاد سیاسی، فرهنگی و …، برهم زدن مجموعه هایی مانند شورای نگهبان که مانع از شکل گیری نفوذ دشمن در کشور می شود و ترفند افراطی خواندن نیروهای حزب اللهی از ابزارهای تغییر تاکتیک دشمن توسط مهره های داخلی کشور است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: غربی ها به وضوح از مفاد برجام اطلاع داشتند وبا توجه به نظارت های آنها بر فعالیت های هسته ای آنها، مقام معظم رهبری دانستند آنها با پرچمی به نام هسته ای تغییر تاکتیک داده اند، بنابراین ایشان نیز برای پس گرفتن این پرچم دست به تغییر تاکتیک زدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.