×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دشمن سعی دارد با کاهش اعتماد عمومی و ایجاد هیاهو نظام اسلامی را زیر سئوال ببرد/ مردم ایران مقابل آمریکا و هر دشمنی که بخواهد به ملت و نظام اسلامی ضربه بزند ایستادگی می کنند

به گزارش “سیرجان خبر” خطیب جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه ۱۲ مرداد ماه سیرجان گفت: حالا دشمن برای رسیدن به هدف خود فشارهای اقتصادی و منطقه ای را زیاد کرده و برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت به دنبال عصبانی کردن مردم و راه انداختن شورش، ناآرمی و اعتراض است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری نسب افزود: آمریکا برای رسیدن به اعتراض های مردمی موضوعاتی نظیر هزینه ها و سرمایه گذاری جمهوری اسلامی در منطقه را مطرح می کند و می خواهد با کاهش اعتماد عمومی و ایجاد هیاهو نظام اسلامی را زیر سئوال ببرد و به مردم و جهان اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است.

وی با اشاره به حیله و مکر آمریکا اظهار داشت: ترساندن مردم از درگیری ایران اسلامی با آمریکا در فضای مجازی، ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی و همه این ترفندها به خاطر ناامید کردن مردم است که باید همه هوشیار باشیم و به خوبی دشمن را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

خطیب جمعه سیرجان افزود: مردم ایران مقابل آمریکا و هر دشمنی که بخواهد به ملت و نظام اسلامی ضربه بزند می ایستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری نسب گفت: هر مسئول یا غیرمسئولی که در ادارات یا ارگان ها و در این شرایط موجب ناراحتی مردم و ایجاد فشار اقتصادی و روحی و روانی و حتی شایعه پراکنی و دمیدن روح نا امیدی در جامعه شود خائن است و خیانت می کند و از دشمن بدتر است که باید با او برخورد شود.

امام جمعه موقت سیرجان با اشاره به مناسبت های مختلف هفته آینده از جمله روز خبرنگار افزود: در این برهه زمانی تمام مردم و به طور خاص خبرنگارن مسئولیت دارند ضمن داشتن بصیرت و آگاهی کامل روحیه امید را به مردم و جامعه انتقال دهند و از اتحاد و همبستگی و ایستادگی در مقابل دشمن غافل نشوند تا آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی را شکست بدهیم.

حیدری ادامه داد: باید بدانیم دشمن ما در موضع ضعف قرار گرفته که دست به دروغ و خیانت و هیاهو می زند.

وی گفت: اگر قلم، کلام و رفتار خبرنگاران در مسیر تلاش و آگاهی و بصیرت افزایی جامعه باشد قدرتمند است و امیدواریم که خبرنگاران پاسخگوی شایعات دشمنان باشند و مردم حقایق را از کلام و قلم خبرنگار نظام جمهوری اسلامی جویا شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.