×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دوچرخه‌سواران آرژانتینی و ایتالیایی در سیرجان

docharkhe savariبه گزارش“سیرجان خبر” پابلوبورلی آرژانتینی و فدریکو دامایانی ایتالیایی که با دوچرخه توریستی خود ظهر دیروز وارد سیرجان شدند، این رکاب‌زنان اظهار داشتند: هدف از سفر دور دنیای شناخت خودشان در برابر عظمت خلقت و جمع‌آوری اطلاعات عکس‌ها و مناظر طبیعی ۳۲ کشور مسیر خود بر گرد کره زمین است.

این دوچرخه‌سواران افزودند: ایران اسلامی به ویژه استان‌های اصفهان، فارس و آذربایجان که تاکنون موفق به بازدید از آنها شده‌اند دارای جاذبه‌های منحصر به‌فرد در جهان هستند.

پابلوبورلی گفت: بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی این سفر دو سال به طول می‌انجامد که تاکنون شش ماه از آن را سپری کرده‌ایم و به محض ورود به ایران از مرز جلفا از زدن چادر و تهیه غذا راحت شده‌ایم، زیرا مردم ایران میهمان‌نواز و نوعدوست هستند و ما را حتی به خانه‌های خود دعوت می‌کردند.

وی بیان داشت: ما فکر می‌کردیم در کشور خود و در میان دوستان و اقوام هستیم و این مردم خوب را ما هرگز فراموش نمی‌کنیم و اکنون هم که وارد سیرجان شدیم به خوبی و استقبال برخی ورزش‌کاران به این شهر وارد شدیم که بسیار مردم خوب و میهمان‌نوازی دارد.

فدریکو دامایانی گفت: ما از سفر به ایران و ورود به سیرجان خیلی خوشحال هستیم و در خاطرات خود که بعد به ثبت می‌رسد به نیک‌نامی یاد می‌کنیم و من و دوستم بر اساس وعده و قرار قبلی در کشور پرتغال به هم رسیدیم و پس از رکاب‌زنی بر گرد کره زمین از ۳۲ کشور دیدن می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دوستم که از کشور آرژانتین است تا کشور خودش همراهیش می‌کنم و سپس راهی شهر میلان ایتالیا و محل اقامتم می‌شوم که باید ۱۵ ماه دیگر را رکاب بزنیم و من به کشور ایران و ملت خوبش درود می‌فرستم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.