×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
راه اندازی فاز دوم کارخانه تولید کنسانتره زرین گهردر سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سهراب بهاالدینی در حاشیه بازدید از خط تولید کنسانتره کارخانه زرین گهر واقع در ۱۷ کیلومتری محور سیرجان- بندرعباس، گفت: این مجموعه با تولید ۲۵۰ هزار تن کنسانتره در سال آغاز به کار کرده و احداث واحد تولید ۵۰۰ هزار تنی گندله نیز در دستور کار مدیران شرکت قرار دارد. کل سرمایه گذاری در این واحد تا پایان فاز دوم ۲۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی مستقیم ۱۸۰ نفر است

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان تصریح کرد: لازمه تحقق شعار جهش تولید، حمایت از سرمایه گذاران برای توسعه تولید است که منجر به اشتغال پایدار و تحقق این شعار خواهد شد و همانطور که در روند اجرایی این کارخانه تمام مسوولین و ادارات ضمن همکاری با شرکت زرین گوهر از آن حمایت همه جانبه کردند تا شعار مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود ما نیز با همه توان، واحد‌های تولیدی را مورد حمایت قرار می‌دهیم و موانع پیش روی تولید را برطرف خواهیم کرد.

بهاالدینی اشتغال جوانان را یکی از اولویت های کاریی مسولین شهرستان دانست و گفت: به تمام سرمایه‌گذاران بخصوص بخش خصوصی قول می‌دهیم بستر مناسب را برای آنها فراهم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار جهش تولید گامی موثر برداریم.

فرماندار سیرجان گفت: پس از بازدید از این کارخانه مشکلات این مجتمع مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی بخصوص در زمینه تامین خوراک کارخانه گرفته شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.