×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
رزمندگان هنوز ماجرای برخورد با جانباز دفاع مقدس را فراموش نکرده اند / خواستار برخورد مسئولین قضایی با توهین کنندگانیم

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان، در پی توهین یکی از محکومین فتنه ۸۸ به رای دهندگان به رئیس جمهور قبلی که آن ها را انسان های بی شرفی خوانده بود جمعی از رزمندگان دفاع مقدس استان کرمان بیانیه ای در جواب به توهین وی نوشته اند که به شرح ذیل می باشد؛

« طبق فرمایش مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) فتنه یعنی شعارهای حق را کسانی با محتوای صد در صد باطل مطرح کنند و برای فریب دادن مردم بیاورند.

با کمال تاسف ، در هفته گذشته شاهد اهانت و گستاخی یکی از محکومین سیاسی ، اقتصادی و حامی فتنه در توهین به ملت بصیر ، مقتدر ، و آگاه ایران اسلامی بودیم.
این عنصر بیگانه از ارزشها و اصالتها که به خاطر عقده های درونی و کینه ای که از ملت ایران در دل دارد، این بار شرف و عزت این مردم را نشانه رفته و مردمی که دموکراسی و مردم سالاری دینی را در انتخابات به زیبایی ترسیم می کنند، بی شرف خطاب می کند، البته از شخصیتی چون ایشان که ادب و نزاکت از ساحت وجودش رخت بر بسته و ثروت های بادآورده و منصب های کذایی و رانت های بی حد و حصر او را مست قدرت کرده، گفتن چنین مطالبی و هتاکی به جایگاه با عظمت ملت با اصلات و پربهای ایران اسلامی ، جای تعجبی ندارد.

کسی که قدرت جمهوری اسلامی را درک نکرده و ساق دوش آقازاده ها بوده و با آرمان ها و ایده آل های مقدس این ملت و باورهای اصیل آنان بیگانه باشد، فردی که معجزه و تاثیر احکام نورانی اسلام و شکوه بی نظیر اقتدار و حقانیت ولایت مطلقه فقیه را باور ندارد، عنصری که رمز پایداری ، استقامت ، شهادت طلبی و ایثار مردم را فراموش کرده باشد و در حقیقت خودش تغییر کرده ، باید از این همه تجلی امام و امت انتقام بگیرد.
وقتی انسان دل در گروه آمریکا داشته باشد و غرب را کعبه آمال خود بداند، وقتی به نیروی خود بی اعتماد باشد و مظهر قدرت الهی را که در حضور مردم متجلی گردیده نادیده بنگارد، زمانی که دین و احکام ناب اسلام و فرامین حکومتی برای او مسائل دست چندم باشد ، هنگامی که به جای خودباوری ، استقلال ، خودکفایی ، تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی نگاهش به معجزه کاخ سفید ، کنگره آمریکا ، بخشش و کرامت دموکرات ها یا جمهوری خواهان باشد معلوم است که هر نگاه پیشرو و مقدس و هر انتصاب خوب و سمت گیری اصیل از طرف ملت از نگاه ایشان جرم است.

وقتی نگاه مادی باشد خوش فکری ، گزینش برتر ، انتخاب اصل در قاموس فکری امثال ایشان جایگاهی ندارد،نه تنها برای این دستاورد، ارزش و رسالتی قائل نیستند بلکه این موارد را به اشکال و اتحاد مختلف تخطته و تخریب می کنند و هزاران انگ سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و شخصیتی را نثار مردم کرده و آنچه را که خود لایق آن هستند به این مستضعفان و دلسوزان انقلاب نسبت می دهند.
امروز ملت ایران رزمندگان بصیر، فکرهای باز ، اندیشه های پویا و تاثیر گذار ، حق دارند از ایشان و دیگر همفکران هتاک و حرمت شکنش سئوال کنند که شما چرا با عزت و شرف این کشور و مردم آن بازی می کنید؟ چرا با حرف هایتان پروسه فتنه دیگری را کلید می زنید ؟ اگر این مردم که با ضعف و سستی و بی توجهی امثال شما رو به رو هستند در سال همدلی و همزبانی و در بزنگاه های مختلف دولت و مسئولین را حمایت و پشتیبانی می کنند، باید از ناحیه شما مورد بی مهری قرار گیرند و به ساحت نورانی آنان اینچنین جسارت شود ؟!
لذا به این آقایی که خود مجرم است و عرق زندان او خشک نگردیده ، هشدار می دهیم که هنوز شعله های خشم و نفرت رزمندگان دفاع مقدس از ماجرای فرمان ایشان در کتک زدن یک رزمنده فرو ننشسته و هنوز عقده های گشوده نشده فرزندان فداکار این کشور در سینه ها حبس است، لذا باید از محضر مبارک ولی نعمتان این انقلاب رسما عذر خواهی نموده و به جرم خود اعتراف نماید، و از مسئولین عزیز قضایی که مورد وثوق مردم هستند انتظار داریم با این جرم مشهود به خوبی و با اقتدار و رعایت انصاف برخورد نموده و جلوی گستاخی های بیشتر را بگیرند، در غیر اینصورت راههای قانونی دیگری برای برخورد وجود دارد.
سایه مقام معظم رهبری تا فرج حضرت ولی عصر (عج) مستدام باد.
جمعی از رزمندگان جان بر کف دفاع مقدس و یاران انقلاب اسلامی »

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.