×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
رقابت ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی دادگستری کرمان

به گزارش“سیرجان خبر” علی امیرحسینی از برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری استان کرمان در روز ۱۱ بهمن سال جاری خبر داد و اظهار داشت:

پیش از این زمان برگزاری آزمون ۲۷ دی ماه اعلام شده بود که به علت همزمانی با امتحانات دانشگاه‌ها زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه به ۱۱بهمن ماه تغییر یافت.

معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان گفت: امسال ۴ هزار و ۹۴۴ نفر برای احراز ۲۶ رشته شغلی در دادگستری استان کرمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

امیرحسینی خاطرنشان کرد: داوطلبان تا ۱۰ بهمن ماه می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.modiriat.org  با استفاده از کد رهگیری شش رقمی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

وی تأکید کرد: آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان با هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه آزاد اسلامی در پنج حوزه و دانشکده چمران در دو حوزه در شهر کرمان برگزار می‌شود.

معاون اداری مالی دادگستری استان کرمان در ارتباط با پاسخ به برخی سئوالات و ابهامات داوطلبان گفت: داوطلبان می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۳۴۸۵۰۵ تماس حاصل کرده و به طرح سئوال خود و دریافت پاسخ‌های مورد نظر اقدام کنند

امیرحسینی عنوان کرد: ثبت‌نام آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه و دادگستری کل استان‌ها از ۱۲ دی ماه آغاز شد که تا ۳۰ دی ماه ادامه یافت و طی این مدت زمان حدود ۵ هزار نفر داوطلب در آزمون استخدامی کادر اداری دادگستری کرمان ثبت‌نام کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.