×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
زن سیاه پوستی که مقابل کنگره آمریکا کشته شد + عکس

meryam kari amrica kongereبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،”مریام کری” زنی که پنجشنبه در برابر چشمان متحیر کودکش در داخل خودروی خود و مقابل کنگره آمریکا به ضرب گلوله ماموران پلیس کشته شد، نه تروریست بود و نه سلاح همراه داشت؛ به گفته شاهدان وی یک شهروند سیاه پوست و مادر یک دختر بچه یک ساله بود. دختر این زن سیاهپوست اکنون تحت مراقبت پلیس قر ار دارد.مریام کری  ساکن شهر استمفورد ایالت کانیتکت بود.
کری ۳۴ ساله حرفه‌اش کمک دندانپزشک بوده و در ماه‌های اخیر از ناراحتی‌های روانی رنج می‌برده و مادر وی نیز اعلام کرده که دخترش از افسردگی پس از زایمان رنج می‌برده است.
پلیس شهر استمفورد نیز اذعان کرده که مریم کاری هیچ سوء پیشینه‌ای نداشته است.
تلاش مادر سیاه پوست و بیمار دختر بچه یک ساله، برای فرار از دست ماموران پلیس و تعقیب و گریزش در خیابانهای اطراف کاخ سفید و کنگره آمریکا، تنها دلیل سوء ظن پلیس به وی و شلیک مرگبار به سوی او  بود. البته این اقدام وی نیز ساعاتی پایتخت را در وحشت و اضطراب فرو برد.
همه چیز پس از آن آغاز شد که یک خودروی سیاه رنگ نزدیک کاخ سفید، به یک مانع امنیتی کوبید؛ این برخورد، باعث شد پلیس این خودرو را تعقیب کند. پلیس می‌گوید راننده قصد داشته از مانع عبور کند و همین مساله باعث شلیک مرگبار به وی شده است؛ این در حالی است که هنوز در مورد انگیزه او از این اقدام، گزارشی منتشر نشده است.
پلیس آمریکا هنوز مدعی است که این یک حادثه اتفاقی نبوده و مظنون تلاش کرده بود از موانع متعدد اطراف ساختمان‌های حفاظت‌شده عبور کند؛ همچنین اعلام شده که در جریان این تعقیب و گریز، یک مامور پلیس و یک مامور سرویس مخفی هم زخمی شده‌اند؛ اما در شرایطی که هیچ گونه گزارشی در باره مسلح بودن این زن سیاه پوست ارایه نشده، مقامات پلیس توضیح نداده اند که این ماموران چگونه زخمی شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.