×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
علت خواری اسرائیل مقاومت مردم فلسطین و حزب الله است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته نیروی دریایی گفت: نیروهای نظامی باید از تجهیزات و امکانات دشمن اطلاعات کافی داشته باشند و امکانات خود را نیز بشناسند تا یک نیروی راهبردی باشند.

وی بیان کرد:تلاش نیروی در یایی در مرزهای آبی کشور تحسین برانگیز است و این مایه عظمت نیرو های مسلح است.

حسینی ادامه داد: علت خواری اسرائیل در منطقه مقاومت مردم فلسطین و حزب الله است که این ایستادگی ها باعث شده تا آنها ذلیل شوند.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت: مردم مصر باید با یکدیگر همبستگی داشته باشند تا دشمن ازاین اتحاد بترسد و تبرئه حسنی مبارک نیز همان دسیسه آمریکا در این کشور است که یک فرد خون خوار را که هزاران جنایت کرده است را تبرئه می کنند و بعد هم از حقوق بشر حرف می زنند.

خطیب جمعه سیرجان ابراز داشت: از خدمات نیروی انتظامی سیرجان به پاس تلاش خود در برقراری امنیت در سیرجان تشکر می کنیم که در چند ماه اخیر با ارازل و اوباش مبارزه جدی کردند و امنیت آرامش را به شهر برگردانند که مورد رضایت مردم نیز واقع شده است.

امام جمعه سیرجان افزود: گرانی نان در روز های اخیر واکنش های زیادی را در پی داشته است که مجلس و دولت در حال بررسی موضوع هستند و طبق قانون این مسئله گرانی را حل خواهند کرد و ما مردم نیز باید در مصرف برخی از انرژی ها صرفه جویی کنیم تا باعث این گونه مشکلات در کشور نشویم.

حسینی تشریح کرد: چند روزی است که انتخاب شهردار منتخب برای مردم دغدغه شده است و من به مردم توصیه می کنم در انتخاب تعیین شهردار صبور و بردبار باشند و منتظر طی شدن مراحل قانونی حکم شهردار سیرجان شوند و توصیه من به مسئولان این است که یک شهردار ولایی مومن و دست پاک انتخاب شده است و دغدغه ایی هم برای تایید نشدن حکم آن هم وجود ندارد.

سید محمود حسینی در پایان با اشاره به روز دانشجو و سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشجویان باید بیشتر از بیش در تحصیل علم کوشا باشند و موفق شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.