×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ثبت ۴۰۰ خانوار مددجو کمیته امداد در طرح غربالگری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” با شروع به کار واحد مشاوره حقوقی در امداد سیرجان ظرف دو ماه گذشته بالغ بر ۴۰۰خانوار مددجویان کمیته امداد در طرح غربالگری ثبت شدند.

حسن خضری مقدم گفت: طرح غربالگری حقوقی مددجویان با هدف حمایت حقوقی مددجویان در مشکلاتی مانند – مهریه – ارث – نفقه – دیه –و… می باشد تا بتوانند با احقاق حق خود به توانمندی رسیده ونیازی به مستمری این نهاد نداشته باشند.

وی بیان کرد: حدود ۱۰ درصد مددجویان سیرجانی مشکلات حقوقی قابل پیگیری ودفاع دارند این قشر ضعیف از جامعه متاسفانه به دلیل موقعیت اقتصادی قادر به گرفتن وکیل واحقاق حقوق خود نمی باشند لذا کمیته امداد طرح بسیار خوبی در حمایت از این عزیزان اجرا می نماید.

مدیر کمیته امداد سیرجان از پرداخت وام به مددجویان خبرداد وگفت: با توجه به اهمیت پرداخت وام های قرض الحسنه در رفع مشکلات مددجویان ، از ابتدای امسال تا کنون ۳۲۰میلیون تومان تسهیلات وام کارگشایی به مددجویان سیرجانی پرداخت شده است.

خضری مقدم ادامه داد:این وام ها به تعداد ۳۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت که مشکلاتی از قبیل – هزینه های درمانی – تحصیلی – اجاره مسکن – کمک معیشت – تامین وسایل ضروری منزل – جهیزیه و… پرداخت شده است .

وی با اشاره به اینکه سقف وام های درمانی ۲۰ میلیون ریال می باشد اظهار داشت: مددجویان در پرداخت اقساط هم مشکلی ندارند واز مستمری آنان کسر می گردد ایشان از همه مردم خیر سیرجان خواست به کمک محرومین وایتام بشتابند وبه هر نحو ممکن به خانواده های نیازمند کمک کنند ضمنا از همه موسسات وصندوق ها وبانک ها می خواهیم از محل تسهیلات هم سهمیه ای به کمیته امداد برای معرفی نیازمندان اختصاص دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.