×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فاصله کاروان دولت تدبیر و امید از انقلاب / هدف آمریکایی ها قرار دادن دولت مقابل ولی فقیه است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” دکتر سعید زیبا کلام در جمع نماز گزاران مسجد موسی بن جعفر(ع) سیرجان گفت:رهبر معظم انقلاب با صراحت گفتند که ما از مردم چیز پنهانی نداریم و خطاب به آقای ظریف فرمودند سریعا فک شیت را منتشر کنید تا همه از جزئیات مذاکرات آگاه شوند.
وی بیان کرد: کاروان دولت تدبیر و امید دارد از انقلاب فاصله می گیرد و مسئله دشمن هم هسته ای نیست بلکه ماجرا اصل انقلاب و نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه خدا از سر تقصیر ما بگذرد که چشم بسته رای می دهیم افزود: مدام گفتند که بعد از توافق نهایی تحریم ها برداشته می شود اما الان می گویند اگر همکاری بین المللی انجام شود باز طراحی شش سال طول می کشد و بعد از آن نیز معلوم نیست در طی چه مدت راستی آزمایی شود.
زیبا کلام ادامه داد: ۲۳ نفر از مسئولین بلند پایه کشور از جمله رئیس شورای امنیت ملی با بازجویی ها موافقت کردند اما پس از تجمعات جوانان انقلابی در شهرهای مختلف کشور از گفته خود فاصله گرفتند.
استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: در دولت کنونی روشنگری در خفقان است چرا که دولت امنیتی است و اگر کسی حرفی بزند فورا وی را مورد بازخواست قرار می دهند.
سعید زیبا کلام شعار سال را همزبانی ملت با دولت دانست و عنوان کرد: مگر مردم می توانند حرف های دولت را تکرار کنند و دولت ما بر آمده از مردم است پس دموکراسی کجا رفته است.
استاد دانشگاه تهران گفت: آمریکایی ها می خواهند که دولت را با ولی فقیه درگیر کنند و در این زمینه هم تا حدودی موفق شده اند.
زیبا کلام با اشاره به رای ۹۰ درصدی مردم سیرجان به حسن روحانی گفت:چند درصد از مردم کشور ما با بصیرت و شناخت از سیاست خارجی آقای روحانی به ایشان رای دادند اگر اکنون یک رفراندوم و نظر سنجی برگزار شود خواهیم دید که مردم چقدر موافق دولت هستند.
وی اضافه کرد:چهره زور و تزویر در رسانه های کشور و رسانه ملی بیداد می کند چرا باید رسانه ملی خود را درگیر مذاکرات کند و هر روز در هر شبکه معاونان وزیر خارجه سخنرانی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.