×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فوتبال سیرجان روی ریل پیروزی / شکست مدعیان در سیرجان+عکس

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” این دیدار که از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار شد دو تیم سپاهان اصفهان با ترکیب اصلی خود به مصاف گل گهر دسته اولی رفت،هرچند سپاهان قوی‌تر از میزبان خود بود اما گل گهر نیز با استفاده از قدرت میزبانی خود در نیمه اول بازی پایاپایی را با سپاهان به نمایش گذاشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دامنه حملات سپاهان گسترده‌تر شد اما بازی بسته تیم گل گهر در ورزشگاه خودی مانع بزرگی برای به وجود آمدن موقعیت گل برای سپاهانی‌ها بود و گل گهر که از تاکتیک دفاع و ضد حمله استفاده می‌کرد چند بار نزدیک بود روی ضد حملات روی دروازه سپاهان خطرساز ظاهر شود اما سپاهانی‌ها هوشیار بودند و این اتفاق رخ نداد.

اما بازی با تساوی بدون گل به دونیمه اضافه پایانی رسید در پانزده دقیقه اول وقت‌های اضافه دو تیم به دنبال راه نفوذ برای باز کردن دروازه‌ها بودند اما احتیاطی که هر دو تیم در دستور کار داشتند مانع از به ثمر رسیدن گل شد و این در حالی بود که وقت اضافه اول رو به اتمام بود خطای شجاع خلیل زاده از سوی داور پنالتی اعلام شد و مختار جمعه زاده با تبدیل این گل سپاهان را در آستانه حذف از جام حذفی قرار داد.

در این دیدار قاسم واحدی داور مسابقه به امیر رفعتی، حسین رسولی از گل گهر و محمدرضا خلعتبری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

لازم بذکر است جمعه گذشته نیز از هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم فوتبال شهرداری سیرجان مقابل استقلال تهران به برتری رسید.

استقلال تهران که در نخستین بازی خود یک بر صفر شکست خورده بود، در این هفته هم مقابل شهرداری سیرجان مغلوب شد.

تیم فوتبال ملوان هم با یک نتیجه پر گل مقابل پالایش گاز ایلام به برتری رسید. تیم فوتبال آینده سازان هم با نتیجه ۶ بر صفر نماینده فارس را شکست داد و صدرنشین باقی ماند.

نتایج کامل به شرح زیر است:

* ملوان بندرانزلی ۷- پالایش گاز ایلام یک

* پاس همدان ۸- دادگر جیرفت صفر

* آینده‌سازان اصفهان ۶ – کیان صدرای فارس صفر

* همیاری شهرداری ارومیه یک – دلوار کشتی جنوب بوشهر ۵

* شهرداری سیرجان ۲- استقلال یک

bazi sepahan. gol gohar12bazi sepahan. gol gohar10bazi sepahan. gol gohar5bazi sepahan. gol gohar1مسابقه فوتبال گل گهر سپاهانbazi sepahan. gol gohar2

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.