×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
قتل عام وحشیانه خانواده عراقی

aragh avareبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از العالم،خانم “سهام” پیش از حمله افراد مسلح به منزلشان به سرعت توانست ۵ نوه اش را مخفی کند و آنها را از مرگ حتمی نجات دهد.

وی تأکید کرد، هنگامی که سرگرم تهیه شام بود افراد مسلح به خانه شان که در منطقه کیلو بین مناطق لطیفیه و اسکندریه در شمال استان بابل قرار دارد، حمله کردند.
خانم سهام اظهار داشت که افراد مسلح سر کودکان و زنان را بریدند، و شکم عروس باردارش را پاره کردند.
وی خاطرنشان کرد، هنگامی که صدای شلیک گلوله نزدیک تر شد، همه دریافتند که خطر نزدیک شده است؛ به همین دلیل به همراه ۵ تن از کودکان در یکی از کمدها مخفی شد.
یک منبع مسئول در وزارت کشور عراق گفته بود تروریست های وابسته به القاعده چهارشنبه شب چهارم سپتامبر امسال به خانه دو برادر در منطقه اللطیفیه در جنوب بغداد حمله کردند و به اعضای خانواده این دو برادر تیراندازی کردند، که براثر آن ۲۲ نفر از اعضای این دو خانواده کشته شدند.
وی افزود تروریست ها قبل از اینکه به مکان نامعلومی فرار کنند، بمبی در داخل خانه کار گذاشتند و خانه را منفجر کردند.
یادآور می شود استان بابل و مرکز آن حله از نا امن ترین استان های مرکزی به شمار می رود و دولت محلی آن اذعان کرده است که مناطق شمالی آن در مجاورت بغداد و الانبار پناهگاه امنی برای القاعده در عراق است و عناصر القاعده از آنجا به سراسر کشور حمله می کنند.
از اوایل فوریه سال ۲۰۱۳ حملات تروریستی در عراق شدت گرفته است تا جایی که هیأت سازمان ملل متحد در عراق اول ژوئن ۲۰۱۳ اعلام کرد در ماه مه گذشته ۳۴۴۲ عراقی در اقدامات تروریستی در مناطق مختلف این کشور کشته یا زخمی شده اند.
“یونامی” هیأت سازمان ملل متحد در عراق تأکید کرد تلفات حملات تروریستی در عراق در ماه ژوئن به حدود ۲۵۳۲ رسید و این آمار در ماه ژوئیه به ۳۳۸۳ کشته یا زخمی افزایش یافت.
یونامی همچنین اول سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرد تلفات اقدامات خشونت بار در اوت گذشته به ۸۰۴ کشته و ۲۰۳۰ زخمی در بغداد و استان ها رسید که ۱۰۶ نفر از کشته شدگان از نیروهای پلیس بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.