×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
قسمتی از بلوار دکتر صادقی فعلا مسدود است


به گزارش “سیرجان خبر ” چند روزی‌ست قسمتی از بلوار دکتر صادقی تا چهارراه اشکذری مسدود شده است و رفت‌وآمد شهروندان با مشکل روبرو شده است.

معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان در این‌باره، گفت: در این مسیر عملیات حفاری توسط اداره آب‌و‌فاضلاب و شرکت کاریز جهت کامل‌کردن شبکه فاضلاب در حال اجراست و این عملیات مربوط به اجرای پروژه آسفالت توسط شهرداری نیست.

علی مکی‌آبادی با بیان اینکه حفاری‌های اخیر در معابر سطح شهر مربوط به پروژه فاضلاب است، تاکید کرد: شهرداری فقط بر روند کار و ترمیم‌های این پروژه نظارت دارد.

به گفته‌ی وی؛ بلوار دکتر صادقی محور اصلی انتقال پروژه فاضلاب از شرق به غرب شهر است. بنابراین باید این پروژه از بلوار شاهد به بلوار قاآنی متصل شود و اگر مسیر بلوار دکتر صادقی حفاری نشود، پروژه فاضلاب قابل افتتاح نیست.

مکی‌آبادی طولانی‌شدن اجرای عملیات در بلوار دکتر صادقی را طول زیاد بلوار، حفاری، لوله‌گذاری، پرکردن، زیرسازی و تراکم محل کانال‌ها ذکر کرد و تسریع در اجرای حفاری را عاملی برای فرونشست محل کانال‌ها دانست و گفت: باتوجه به زمانبر‌بودن عملیات، به صورت مقطعی کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه فاضلاب، پروژه زیرساختی شهر و برای رفاه حال مردم در آینده است، از مردم فهیم سیرجان درخواست کرد در پیشرفت این پروژه با صبر و شکیبایی همکاری کنند و با نظرات و پیشنهادات کارشناسی و سازنده، مجریان امر را یاری نمایند.
گفتنی‌ست سعی می‌شود تا اول مهرماه مسیر بلوار دکتر صادقی بازگشایی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.