×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
لزوم رسیدگی و نظارت بر فعالیت‌های ادارات

به گزارش “سیرجان خبر” پیش از ظهر امروز نشست علنی شورای شهر با حضور رییس و اعضای شورای شهر، معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

رییس شورای شهر سیرجان در این نشست در تبیین پیاده‌روی عظیم اربعین گفت: اربعین، تداعی کننده حکومت امام زمان (عج) است.

حسن خدامی با اشاره به اینکه در پیاده‌روی اربعین اعتقادات مردم در عمل ظهور پیدا کرد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی در پیاده‌روی عظیم اربعین در کربلا، بیانگر حکومت امام زمان (عج) است و روایت این رخداد بزرگ قابل توصیف نیست و آنچه در حکومت امام زمان مطرح شده، اکنون شمه‌ای از آن در این حرکت بزرگ جهانی قابل مشاهده است؛ چرا که هیچ حکومتی توان مدیریت این خیل عظیم جمعیت را ندارد؛ چه خواسته در کشوری مثل عراق که درگیر جنگ‌های متعدد بوده است.

رییس شورای شهر سیرجان با بیان اینکه معارف ناب اهلبیت(ع) باید در اذهان بماند، یادآور شد: مردم ولایتمدار سیرجان در پیاده‌روی اربعین امسال حماسه بزرگی را از میدان امام علی(ع) تا مرقد مطهر امامزاده علی(ع) خلق کردند و اعتقاد راستین خودرا به اهلبیت پیامبر علیهم السلام به منصه ظهور رساندند؛ ضمن اینکه ارایه خدمات مطلوب به زائرین نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود که جای تقدیر و تشکر دارد؛ اما باید سعی و تلاش برای خدمات بهتر و مطلوب‌تر در سال‌های آینده بیشتر شود.

وی در این نشست در پاسخ به توضیحات تورج صادقی معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان در خصوص انعقاد قرارداد مناقصه تنظیف، رفت و روب و جمع‌آوری زباله ناحیه یک و دو در منطقه ۲ گفت: با توجه به موارد مطرح شده و مفاد قرارداد، در حوزه تنظیف معابر و جمع‌آوری زباله باید شاهد تحول عظیم و رضایتمندی مردم باشیم.

رییس شورای شهر سیرجان با اشاره به اهمیت خدمت به شهروندان و اظهارات سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان مبنی بر اینکه اعضای شورای شهر نماینده مردم در شهر هستند، تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مردم، باید بر عملکرد و روند فعالیت‌های ادارات نظارت و رسیدگی کرد و نسبت به بررسی و رفع برخی مشکلات موجود اقدام کنیم.

گفتنی است در ادامه این نشست ضمن بحث و گفتگو در خصوص اصلاح قیمت هزینه بارگیری و حمل نخاله ساختمانی توسط شهرداری، تکمیل پیش‌نویس حسابرسی و دیگر نامه‌های ارجاعی، رییس و اعضای کمیسیون‌های شورای شهر و نمایندگان شورا در کمیسیون‌های شهرداری برای سال دوم انتخاب شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.