×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
مدارس شهرستان سیرجان برای نوروز ۱۴۰۲ آماده پذیرایی مسافران هستند

عباس عزت آبادی در گفت وگو با خبرنگار سیرجان خبر؛ در خصوص اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان سیرجان تمام امکانات لازم برای اسکان و استقبال از مسافران نوروزی را آماده کرده است و نگرانی از این موضوع وجود ندارد.

عباس عزت آبادی از برنامه ریزی برای اسکان و پذیرایی مهمانان نوروزی در شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص ۲۳مدرسه با ۲۷۰ کلاس برای اسکان و پذیرایی مهمانان نوروزی فرهنگی و غیر فرهنگی در آموزش و پرورش شهرستان آماده شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش بیان‌کرد: تمام این مراکز دارای یخچال، حمام و جای خواب تمیز برای مسافران و مهمان نوروزی است و هر اتاق آن ظرفیت پذیرش پنج نفر را دارد.

وی گفت: علاوه بر این نیز ۴مدرسه برای شرایط اضطرار و استفاده از سایر ظرفیتهای آموزش و پرورش مانند سالنها و دیگر مراکز آموزشی برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده است.

عزت آبادی اذعان کرد: آموزش و پرورش به منظور تسهیل فرایند رزرو این کلاسها جهت اسکان سامانه‌ eskan.medu.ir را طراحی کرده تا متقاضیان با مراجعه به آن به لیست اقامتگاه‌های آماده و موجود دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل اقدام به رزرو آنها کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.