×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مراسم تشییع پیکر پاک شهید الله دادی در سیرجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، فرماندار شهرستان سیرجان از برگزاری مراسم با شکوه استقبال از شهید مدافع حرم، سردار الله دادی در سیرجان خبر داد.
منصور مکی آبادی در جمع خبرنگاران گفت: سردار شهید الله دادی روز گذشته به همراه جمعی از رزمندگان مقاومت لبنان توسط حمله موشکی رژیم اشغالگر اسرائیل در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
وی بیان کرد: پیکر این شهید فردا به تهران و سپس به شهرستان سیرجان منتقل و مراسم استقبال از این شهید در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
فرماندار ویژه سیرجان از حضور برخی از فرماندهان ارشد نظامی در سیرجان خبر داد و اذعان کرد: در مراسم تشییع پیکر این رزمنده دلاور احتمال حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی سپاه و فرمانده سپاه قدس وجود دارد.

سردار “محمدعلی الله دادی” روز یکشنبه در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.
سردار الله دادی متولد شهر پاریز است، وی در سال ۱۳۵۹ به اتفاق سردار شهید زندی نیا به جبهه‌های جنوب رفت و پس از شهادت فرمانده تیپ ادوات (سردار شهید زندی نیا) فرمانده تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله شد.

وی فرمانده اسبق تیپ الغدیر استان یزد بود و جانشینی فرمانده تیپ ۳۸ مکانیزه ذوالفقار کرمان را در کارنامه خود دارد.

جزئیات این مراسم را در خبرهای بعدی مشاهده کنید…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.