×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه انتقال خون سیرجان

محمد رضا پورگلزاری به عنوان رییس جدید پایگاه انتقال خون سیرجان معرفی شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ مراسم تودیع و معارفه رییس پایگاه انتقال خون سیرجان با حضور مدیر کل انتقال خون استان کرمان، فرماندار ویژه سیرجان و تعدادی از روسای پایگاه‌های انتقال خون استان در محل فرمانداری برگزار و محمد رضا پورگلزاری به عنوان رییس جدید پایگاه انتقال خون سیرجان معارفه شد.

علی یعقوبی فرماندار ویژه سیرجان با قدردانی از خدمات ۱۳ ساله رییس سابق پایگاه انتقال خون سیرجان گفت: پایه و اساس سازمان انتقال خون خدمت به مردم با تهیه و توزیع خون سالم است و در این راستا پیشرفت‌های زیادی در سال‌های گذشته در پایگاه انتقال خون سیرجان حاصل شده است.

فرماندار ویژه سیرجان نیز به اهمیت خون و فرآورده‌های خونی اشاره کرد و گفت:در جریان مسائل و مشکلات این پایگاه هستیم که باید مشکل زمین را با اداره راه و شهرسازی و در بحث تجهیزات و سامانه متحرک خونگیری نیز از طریق خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های منطقه گل گهر پیگیری کنیم.

شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌های مدیران و مسئولان شهرستان سیرجان درحوزه انتقال خون، گفت: سیرجان مهم‌ترین پایگاه انتقال خون استان بعد از کرمان است.

وی افزود:پایگاه انتقال خون سیرجان علاوه بر تامین خون مورد نیاز شهرستان سیرجان، مقداری از خون شهرستان‌های جنوبی استان را نیز تامین می‌کند.

شکوهی با تشریح مشکلات و موانع موجود تحقق اهداف سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی این سازمان، تصریح کرد: از مهمترین مشکلات سیرجان، زمین پایگاه انتقال خون این شهرستان است که نیازمند حمایت بیشتر است.

در ادامه این مراسم محمود موسوی رییس سابق پایگاه انتقال خون سیرجان نیز گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی یافتم که منشأ خیر برای جامعه و بیماران است و همواره به واسطه این عمل خیر ما را در معرض دعای نیک قرار می‌دهد.

در ادامه این نشست نیز محمد رضا پور گلزاری رییس جدید پایگاه انتقال خون سیرجان گفت: ان‌شاءالله با حمایت و هدایت فرماندار و مدیران استانی بتوانیم گام‌های محکمی در ترویج فرهنگ اهدای خون و رفع نواقص احتمالی برداریم.

در پایان این دیدار، مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود از فرماندار سیرجان قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.