×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مراسم نقد و رونمایی فیلم مستند معرفی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”، «سیرکان» مستند معرفی سیرجان است که به کارگردانی حمید حمیدزاده و نویسندگی مجتبی شول افشارزاده ساخته شده است. این فیلم مستند به معرفی سیرجان «به روایت چهار سنگ» می­پردازد.

مجتبی شول افشارزاده مدیر تولید فیلم «سیرکان» در باره این فیلم گفت: «مستندی که برای معرفی سیرجان تهیه شده است، کمی پا را از یک معرفی ساده و کلیشه ای فراتر گذاشته است تا با زبانی هنری روایتگر دوران های مختلف سیرجان از زمان باستان تا امروز این شهر باشد.»

عوامل فیلم «سیرکان به روایت چهار سنگ»، تلاش نموده اند تا در فیلمی ۴۸ دقیقه ای، سیرجان را به مدد تصویر و کلام، توصیف کنند.

استفاده گسترده فیلم از انواع منابع تاریخی مستند در کنار کارگردانی، نویسندگی و فیلم برداری هنرمندانه، سبب شده تا فیلم تفاوت فاحشی با آثار مشابه و کلیشه ای در زمینه معرفی یک شهر داشته باشد.

تلاش عوامل فیلم جهت برابری تصویر، تدوین، کارگردانی و متن نریشن فیلم با تاریخ غنی سیرجان زمینه ای است تا هر یک از این عناصر، به ستون قدرتمند جهت ماندگاری «سیرکان به روایت چهار سنگ» تبدیل گردند.

مراسم نقد و رونمایی «سیرکان به روایت چهارسنگ» با همکاری دانشگاه آزاد و شهرداری سیرجان، در سالن آمفی تئاتر پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان در روز جمعه ۲۹ آبان، ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر برگزار می شود.

حضور در این مراسم و تماشای فیلم «سیرکان» برای عموم آزاد است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.