×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
مردم سیرجان در تمام برنامه‌های دهه فجر حضور داشته باشند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: دشمن گزینه جنگ را که دو بار یکی در صحرای طبس و یکی هم هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران داشت و گزینه‌های تهاجم فرهنگی، تحریم، فتنه و ترور همیشه رسوا شده است.

وی با انتقاد از سردمداران آمریکا در ارسال سلاح به تروریست‌ها در سوریه بیان داشت: مذاکرات ژنو ۲ به دلیل پشت‌گرمی تروریست‌ها در دریافت تجهیزات و سلاح از آمریکا و کشورهایی که زیر چتر آمریکا هستند، شکست خورد.

خطیب جمعه سیرجان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را دارای سه رکن مکتب، رهبری و مردم دانست و گفت: مردم ایران هم دارای سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند که هنوز هم بر این شعارهای خود پایبند هستند و از شعارهای خود هرگز کوتاه نمی‌آیند و در ۳۴ سال پس از پیروزی انقلاب به دنیا و دشمنان ثابت کردند که به انقلاب وفادار هستند.

وی تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها ملت ما قدرشناس انقلاب و نظام اسلامی است و چه کسی در این کشور نمی‌داند ما در جنگ، توطئه‌ها و تحریم‌ها به این همه پیشرفت و اقتدار رسیده‌ایم پس باید قدردان انقلاب و آرمان‌های آن باشیم که اسلام را نه تنها در کشور بلکه در دنیا زنده کرد.

حیدری با تاکید بر حضور مردم در تمام برنامه‌های دهه فجر و صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: حضور ملت دشمنان را به ذلت رسانده است و این حضور همیشگی و جاودانه است تا ضعف و ذلت دشمنان ایران اسلامی همیشگی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.