×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مسئولین به جای فرافکنی از خانواده شهید شاهبداغی عذرخواهی کنند

به گزارش “سیرجان خبر”، بار دیگر مردم قدرشناس و فهیم سیرجان حماسه ای دوباره آفریدند و همه یکصدا و متحد به بدرقه ی شهدا آمدند. همه با هر نگاه و مرام و مسلکی آمده بودند تا عظمت ایثار و شکوه حماسه فرزندان میهن را پاس بدارند.

اما دریغ و صد افسوس که در بازار هیاهوی سیاست، شهدا از همیشه غریب تر بودند، افسوس که باز هم هواهای نفسانی و امیال دنیویِ گروهی سیاست باز که در هر جریان اصیلی به دنبال طرح خود هستند و هیچ نسبتی با راه و روش و سیره شهدا ندارند، سبب شد که باز هم تمام توان و امکانات خود را به کار بگیرند تا پلی بسازند برای رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی و جناحی خویش.

در خبری که در پایگاه اطلاع رسانی سیرجان خبر مبنی بر عدم حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در مراسم شهید نژادشاهبداغی در مسجد جامع شهرستان که صبح روز یکشنبه هفدهم آبان ماه انتشار یافت، عده ای با سوءاستفاده سیاسی و با نیات کاملا مغرضانه از خانواده شهید گرانقدر نژادشاهبداغی در قبال یک نامه که به امضای اعضای خانواده شهید رسیده و از متن نامه بی اطلاع بودند، مطلبی مبنی بر تکذیب خبر مربوطه و شکایت از پایگاه اطلاع رسانی سیرجان خبر منتشر کردند.

کسانی که به دنبال سوء استفاده و بهره سیاسی از نام شهید و خانواده آن برای رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی و جناحی خویش هستند بدانند که سایت سیرجان خبر در صورت لزوم فیلم مراسم را منتشرخواهد نمود تا بر همگان روشن شود که مراسم این شهید والامقام چقدر مظلومانه و بدون حضور مسئولین عالی رتبه شهرستان برگزار گردید.

جای بسی تاسف است که مسئولین شهرستان به جای عذرخواهی از خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور سیرجان اقدام به انتشار چنین خبر کذب و عوام فریبانه ای نمودند.

بهتر است مسئولین شهرستان به جای این اقدامات ناپسند و سرپوش گذاشتن بر روی این کوتاهی خود، کمی به خود بیایند و در جهت رسیدگی بیشتر به وضعیت معیشتی خانواده‌ این شهید که قلب هر انسانی را به درد می آورد، بکوشند.

این اولین بار نیست که چنین افرادی قصد تخریب سایت سیرجان خبر را دارند کسانی که تمامی روزنامه ها شهر را در دست دارند و تمام توان خود را برای هجمه به سایت سیرجان خبر بکار میگیرند.

برادر شهید گرانقدر ناصر نژادشاهبداغی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خانواده شهید از متن نامه و محتویات آن کاملا بی اطلاع بوده و از مسئولین شهرستان بابت کوتاهی و بی احترامی به برادر شهید خود کاملا گله مند است، آیا سزاوار است عده ای که خصومتی با سایت سیرجان خبر دارند با آبروی خانواده شهید بازی کنند.

باید گفت مادامی که هر کوی و برزن این مُلک معطر به نام و یاد شهداست و مادران و پدران و همسران و فرزندانِ داغدیده این اسطوره های غیرت و شرف، زنده اند اجازه نخواهیم داد هیچ دسته و گروه و جریانی، میراث خوار حماسه و ایثار عزیزانشان شود.

سایت سیرجان خبر به این جریان های سیاسی هشدار می دهد که به سوءاستفاده از خون شهیدان برای ساختن نردبانی جهت رسیدن به مطامع و امیال سیاسی خود پایان دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.