×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
مشارکت هشتصد میلیونی سیرجانی ها در طرح اکرام

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مدیریت کمیته امداد سیرجان از کمک ومشارکت هشتصد میلیون ریالی مردم سیرجان در طرح اکرام خبر داد.

حسن خضری مقدم به خبر نگار ما گفت: در یک ماهه اخیر با توجه به آغاز فصل مدارس کمک های خوبی از طرف حامیان طرح اکرام به ایتام شد و مبلغی بالغ بر ۸۲۱/۷۵۵/۸۵۸ ریال از کمک های مردمی به نیازمندان اهداء شد.

وی بیان کرد: از مبلغ فوق ۶۰۸,۶۷۷,۷۲۱  ریال بصورت نقدی و ۲۴۹,۹۰۰,۰۰۰  ریال بصورت کالا به ایتام تحت حمایت اهداء گردید در شهرستان سیرجان تعداد ۱۲۵۰نفر حامی طرح اکرام داریم که از ۸۰۶ یتیم بصورت ماهیانه حمایت می کنند.

خضری مقدم اظهار داشت: طرح اکرام در شهرستان سیرجان بسیار مورد توجه واستقبال واقع شده است وخیرین کمکهای خوبی در این طرح دارند در همین جا لازم است از همه حامیان ومردم خیر سیرجان تقدیر وتشکر نمایم و آرزوی خیر وبرکت برای زندگی این عزیزان داشته باشم امید است ما هم در کمیته امداد بتوانیم خادم خوبی برای این مردم باشیم .

مدیریت کمیته امداد سیرجان از تقویت شبکه های خیریه خبر داد و گفت: شبکه های نیکوکاری سیرجان ضمن بازدید از خانه های مددجویان در زمینه فرهنگی هم فعالیت خوبی دارند ودر کنار رفع مشکلات اقتصادی ومبارزه با فقر مشکلات فرهنگی خانواده ها را هم پیگیری می کنند.

خضری افزود: شبکه های نیکوکاری با وجود جوان بودن در سیرجان خدمات خوبی ارائه داده اند که جای تقدیر دارد واز همه مردم نوعدوست سیرجان خواست در این شبکه ها عضو شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.